نوشته شده توسط : اهوراوب

زخم پای دیابتی و درمان آن با پماد عسل کیمیا

زخم های دیابتی بیشتر در ناحیه ی پا رخ می دهد بنابراین برای پیشگیری از زخم دیابتی باید مراقبت زیادی داشته باشید تا پایتان آسیب نبیند و جایی زخم نشود.

بنابراین ممکن است اتفاقی رخ دهد و پایتان زخم شود بنابراین اگر جلوی زخم را نگیرید زخم گسترده تر می شود به استخوانتان میرسد فکر می کنم که عکس هایی در این زمینه دیده باشید.

اگر جلوی پیشرفت زخم دیابتی را نگیرید و پیشرفت آن بیشتر شود وقتی به پزشکتان مراجعه نمایید هیچ راهی به جز قطع عضو به شما پیشنهاد نمی کند ، همچنین شما نمیخواهید که عضوی از بدنتان را از دست بدهید.

برای جلوگیری از این حادثه ی تلخ برای شما یک پیشنهاد عالی دارم ، شما میتوانید با استفاده از یک پماد معجزه آسا این قطع عضو را از سرتان بیرون کنید و عضو بدنتان را برای خودتان نگه دارید و از این اتفاق تلخ فاصله بگیرید.

پماد عسل کیمیا خواص زیادی برای درمان زخم پای دیابتی دارد که میتوانید در طی مصرف معجزه ی این پماد را خودتان ببینید ، همچنین میتوانید نمونه هایی از زخم های دیابتی که بهبود پیدا کردند و کاملا خوب شدند را هم مشاهده کنید.

پماد عسل کیمیا علاوه بر زخم های دیابتی ، زخم های بورگر ، زخم بستر ، و حتی زخم هایی که بر اثر گاز گرفتگی سگ ایجاد شده است را هم کاملا بهبود می دهد و اثراتی از زخم بر روی بدن شما باقی نخواهد ماند.

 

حالا چگونه این پماد را تهیه کنم ؟

برای تهیه ی پماد عسل کیمیا میتوانید با راه های ارتباطی کیمیا سدید دارو در ارتباط باشید و پماد اورجینال را دریافت کنید ، برای مشاوره هم میتوانید با مشاوران کیمیا سدید دارو در زمینه ی پماد در ارتباط باشید.

درمان زخم سوختگی ، درمان زخم بورگر ، درمان زخم بستر ، درمان زخم دیابت با سفارش پماد کیمیا 

تماس با کیمیا : 

 22720868

 09331086037

 09121086037



:: برچسب‌ها: درمان زخم سوختگی , درمان زخم بورگر , درمان زخم بستر , درمان زخم دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

درمان صد در صد زخم دیابت با پماد عسل کیمیا

افرادی که دارای سطح قند خون بالایی بوده در شمار دیابت نوع یک هستند، که این گلوکز بالا در خون  باعث زخم های عمیق روی پوست بدن شده که به آن ها زخم دیابت می گویند. اگر  زخم های دیابتی جدی گرفته نشوند باعث قطع عضو خواهند شد .

بیماری دیابت بطور کلی دفاع ایمنی بدن را کاهش میدهد.بیماری دیابت در بلند مدت موجب کم شدن جریان خون در همه بدن میشود ولی این مشکل در پا بیشتر از جاهای دیگر خودش را نشان میدهد.
گسترش عفونت در زخم و تاخیر در بهبود آن از عوارض دیابت محسوب می شود. حضور آسیب‌های دیابتی مختلف در پا٬ سندرم پای دیابتی نامیده می‌شود.

باید هایی برای افراد دیابتی:

-هرروز انسولین لازم بدن را که بدن نمی تواند به طور طبیعی تولید کند را به خود تزریق کنند.
-به یک رژیم و برنامه غذای سالم مخصوص افراد دیابتی بپیوندند.
-قند خون را مرتبا در روز اندازی بگیرند تا از سلامت خود اطمینان حاصل کنند.
-فعالیت مناسب بدنی داشته باشند.

شما میتوانید پماد را به محل هایی که زخم دیابت ممکن است ایجاد شود میتوانید استفاده کنید و برای پیشگیری اقدام کنید.

نحوه و مقدار مصرف پماد عسل کیمیا در درمان زخم دیابت :

افرادی که زخم دیابت دارند باید تمام پا از نوک انگشت شصت تا پاشنه پا و کف پا را با پماد کیمیا چرب نموده و سپس برای منطقه زخم روی تمام سطح گاز استریل ۲ لایه مقداری از پماد کیمیا بمالید ( تا قطر آن به اندازه ۲ تا۳ میل شود) و روی زخم گذاشته و پانسمان کنید .
بعد از پانسمان ، پارا داخل کیسه فریزر کرده ودرمچ پا گره شل بزنید .
۱۲ ساعت بعد ( بدون نیاز به شستشو با آب یا بتادین یا سرم ) محل زخم دیابت را فقط با گاز استریل خشک تمیزنموده و مجددا بهمان ترتیب پانسمان را تکرار کنید.

هنگامیکه بافتهای زرد وترشحات تمام شد بیمار میتواند هر ۲۴ ساعت یکبار نسبت به تعویض پانسمان اقدام نمایید و زمانی که بافت جدید پیوندی ساخته شد بیمار باید محل زخم را ۲ تا ۳ ماه هرروز با پماد چرب نماید تا پوست جمع نشود.

برای درمان زخم دیابت و پیشگیری از زخم دیابت می توانید به راحتی از پماد عسل کیمیا استفاده کنید و تاثیر آن را ببینید و به دوستان و آشنایانتان حتما این پماد را معرفی کنید تا آن ها هم از این پماد عسل کیمیا استفاده کنند تا بهترین نتیجه را بگیرند.



:: برچسب‌ها: درمان زخم سوختگی , درمان زخم بورگر , درمان زخم بستر , درمان زخم دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

رهایی از زخم بستر با بهترین پماد عسل کیمیا

برای اینکه از زخم بستر رهایی کامل پیدا کنید میتوانید از بهترین پماد استفاده کنید که میتوانید پماد عسل کیمیا را از کیمیا سدید دارو سفارش دهید تا اثرات آن را در هنگام مصرف ببینید و از زخم بستر به طور کامل رهایی پیدا کنید.

زخم بستر راه های درمانی زیادی دارد که میدانم هر یک از شما که خواننده این مطلب هستید امتحان کردید و نتیجه ای نگرفتید ، با مصرف پماد عسل کیمیا میتوانید به صورت صد در صد از زخم بستر رهایی پیدا کنید.

زخم بستر یکی از زخم های بسیار بد و ناگوار است که بیمار رنج زیادی میبرد مخصوصا اگر در ناحیه ی نشیمنگاه باشد که بدتر است بنابراین با مصرف پماد عسل کیمیا میتوانید به بهبود کامل زخم بستر کمک کنید تا کاملا به صورت تضمینی و صد در صد بهبود پیدا کند.

علاوه بر اینکه این پماد زخم بستر را کاملا بهبود میبخشد به پیشگیری از زخم بستر هم کمک می کند ، یعنی اگر بیمار شما احساس کند که ممکن است دچار زخم بستر شود این پماد را مصرف کند از دچار شدن به زخم بستر پیشگیری می کند.

رهایی از زخم بستر با مصرف بهترین پماد عسل کیمیا را باید طبق دستور زیر استفاده کنید :

ابتدا زخم بستر را باسرم شستشو و گاز استریل تمیز کنید.
روی تمام سطح گاز استریل ۲ تا ۳ لایه مقداری از پماد کیمیا را مالیده تا (به اندازه ۲ تا ۳ میل قطر آن شود) و آنرا روی زخم بستر قرار دهید.
۱۲ ساعت بعد ( بدون شستشو با آب یا بتادین یا سرم ) محل زخم بستر را فقط با گاز استریل خشک تمیز نموده و مجددا بهمان ترتیب پانسمان را تکرار کنید.

برای سفارش و تهیه پماد عسل کیمیا میتوانید با کیمیا سدید دارو که عرضه کننده این پماد به صورت اورجینال است در ارتباط باشید.

 

درمان زخم سوختگی ، درمان زخم بورگر ، درمان زخم بستر ، درمان زخم دیابت با سفارش پماد کیمیا 

تماس با کیمیا : 

 22720868
 09331086037
 09121086037

 



:: برچسب‌ها: درمان زخم سوختگی , درمان زخم بورگر , درمان زخم بستر , درمان زخم دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

رهایی از زخم بورگر با بهترین پماد عسل کیمیا

زخم بورگر در افرادی که در مصرف سیگار و مواد مخدر پیشروی میکنند و زیاد از حد مصرف می کنند باعث می شود که در سر انگشتانشان زخم شود و سیاه شود حتی ممکن است اگر جلوی پیشروی زخم را نگیرند انگشتشان قطع شود.

زخم بورگر را جدی بگیرید!!

اگر درمان زخم بورگر را جدی نگیرید باعث می شود که یک عضو از بدن خود را از دست بدهید اما میتوانید با مصرف یک پماد به راحتی از خطر قطع عضو خلاص شوید.

رهایی از زخم بورگر با پماد عسل کیمیا

با مصرف پماد عسل کیمیا میتوانید از زخم بورگر جلوگیری کنید و همچنین از بیشتر شدن آن پیشگیری کنید ، برای اینکه از زخم بورگر خلاصی پیدا کنید میتوانید با مصرف پماد عسل کیمیا با قطع عضو خداحافظی کنید.

روند مصرف پماد عسل کیمیا برای درمان زخم بورگر :

ابتدا زخم بورگر را با سرم شست شو و گاز استریل تمیز نموده سپس مقداری از پماد را متناسب با شدت و گستردگی زخم روی گاز استریل ساده مقداری از پماد کیمیا را مالیده (  به اندازه ۲ تا ۳ میل قطر آن شود )  آنرا روی محل زخم قراردهید. هر ۱۲ ساعت ( بدون شستشو با آب یا بتادین یا سرم ) فقط با گاز استریل  خشک محل زخم را با گاز استریل خشک تمیز نموده و مجددا پانسمان را تکرار نمایید . هنگامیکه بافتهای زرد و ترشحات تمام شد بیمار میتواند هر ۲۴ ساعت یکبار نسبت به تعویض پانسمان اقدام نمایید و زمانی که بافت جدید پیوندی ساخته شد بیمار باید محل زخم را ۲ تا ۳ ماه هرروز با پماد چرب نماید تا پوست جمع نشود.

ویژگیهای پانسمان با پماد کیمیا

 

☚ پماد کیمیا حاوی مواد ضد میکروبی بوده و ضمن جلوگیری از تهاجم به بافتها وتخریب آنها با آسیب بافتی همراه نیست .و با میکروبها مبارزه کرده و محیط را برای رشد بافت مناسب میسازد.
☚ممانعت از ایجاد عفونت به علت خواص باکتریواستاتیکی(جلوگیری از رشد باکتری) و آنتی باکتریایی ( انهدام باکتری)
☚ خاصیت جذب بالای پماد کیمیا ( بافتهای مرده و ترشحات اضافی و مضر را جذب می نماید)
☚باایجاد محیط مرطوب پیشگیری از خشکی مناطق درگیر و ملتهب میگردد.
☚ اکسیژن رسانی به بافت که خود زمینه ساز خونرسانی و بهبود گردش خون میگردد

☚ تعویض آسان پانسمان
☚تعویض پانسمان بدون درد
☚ کاهش درد ، سوزش و التهاب

توجه :

⬅ هرگز روی زخم بتادین نریزید.
⬅ بتادین حاوی بد است که خاصیت خورندگی دارد و باعث از بین بردن بافتهای ترمیم کننده زخم میشود و همچنین باعث تاخیر زخم میشود.
⬅ بتادین بدون ید برای تمیز کردن دور زخم استفاده میشود.

برای سفارش پماد عسل کیمیا میتوانید با کیمیا سدید دارو در ارتباط باشید.

درمان زخم سوختگی ، درمان زخم بورگر ، درمان زخم بستر ، درمان زخم دیابت با سفارش پماد کیمیا 

تماس با کیمیا : 

 22720868
 09331086037
 09121086037

 



:: برچسب‌ها: درمان زخم سوختگی , درمان زخم بورگر , درمان زخم بستر , درمان زخم دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

رهایی از زخم بورگر با بهترین پماد عسل کیمیا

زخم بورگر در افرادی که در مصرف سیگار و مواد مخدر پیشروی میکنند و زیاد از حد مصرف می کنند باعث می شود که در سر انگشتانشان زخم شود و سیاه شود حتی ممکن است اگر جلوی پیشروی زخم را نگیرند انگشتشان قطع شود.

زخم بورگر را جدی بگیرید!!

اگر درمان زخم بورگر را جدی نگیرید باعث می شود که یک عضو از بدن خود را از دست بدهید اما میتوانید با مصرف یک پماد به راحتی از خطر قطع عضو خلاص شوید.

رهایی از زخم بورگر با پماد عسل کیمیا

با مصرف پماد عسل کیمیا میتوانید از زخم بورگر جلوگیری کنید و همچنین از بیشتر شدن آن پیشگیری کنید ، برای اینکه از زخم بورگر خلاصی پیدا کنید میتوانید با مصرف پماد عسل کیمیا با قطع عضو خداحافظی کنید.

روند مصرف پماد عسل کیمیا برای درمان زخم بورگر :

ابتدا زخم بورگر را با سرم شست شو و گاز استریل تمیز نموده سپس مقداری از پماد را متناسب با شدت و گستردگی زخم روی گاز استریل ساده مقداری از پماد کیمیا را مالیده (  به اندازه ۲ تا ۳ میل قطر آن شود )  آنرا روی محل زخم قراردهید. هر ۱۲ ساعت ( بدون شستشو با آب یا بتادین یا سرم ) فقط با گاز استریل  خشک محل زخم را با گاز استریل خشک تمیز نموده و مجددا پانسمان را تکرار نمایید . هنگامیکه بافتهای زرد و ترشحات تمام شد بیمار میتواند هر ۲۴ ساعت یکبار نسبت به تعویض پانسمان اقدام نمایید و زمانی که بافت جدید پیوندی ساخته شد بیمار باید محل زخم را ۲ تا ۳ ماه هرروز با پماد چرب نماید تا پوست جمع نشود.

ویژگیهای پانسمان با پماد کیمیا

 

☚ پماد کیمیا حاوی مواد ضد میکروبی بوده و ضمن جلوگیری از تهاجم به بافتها وتخریب آنها با آسیب بافتی همراه نیست .و با میکروبها مبارزه کرده و محیط را برای رشد بافت مناسب میسازد.
☚ممانعت از ایجاد عفونت به علت خواص باکتریواستاتیکی(جلوگیری از رشد باکتری) و آنتی باکتریایی ( انهدام باکتری)
☚ خاصیت جذب بالای پماد کیمیا ( بافتهای مرده و ترشحات اضافی و مضر را جذب می نماید)
☚باایجاد محیط مرطوب پیشگیری از خشکی مناطق درگیر و ملتهب میگردد.
☚ اکسیژن رسانی به بافت که خود زمینه ساز خونرسانی و بهبود گردش خون میگردد

☚ تعویض آسان پانسمان
☚تعویض پانسمان بدون درد
☚ کاهش درد ، سوزش و التهاب

توجه :

⬅ هرگز روی زخم بتادین نریزید.
⬅ بتادین حاوی بد است که خاصیت خورندگی دارد و باعث از بین بردن بافتهای ترمیم کننده زخم میشود و همچنین باعث تاخیر زخم میشود.
⬅ بتادین بدون ید برای تمیز کردن دور زخم استفاده میشود.

برای سفارش پماد عسل کیمیا میتوانید با کیمیا سدید دارو در ارتباط باشید.

درمان زخم سوختگی ، درمان زخم بورگر ، درمان زخم بستر ، درمان زخم دیابت با سفارش پماد کیمیا 

تماس با کیمیا : 

 22720868
 09331086037
 09121086037

 



:: برچسب‌ها: درمان زخم سوختگی , درمان زخم بورگر , درمان زخم بستر , درمان زخم دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

بهترین پماد برای درمان زخم دیابت

کسایی که بیماری دیابت دارن حتما متوجه شدن که ممکن است زخم دیابت بگیرن حتی اگه کلی هم مواظب باشن میبینن که بین انگشتای پاشون زخم های کوچیک ایجاد شده چون آدمیزاده دیگه ممکنه حواسش نباشه و احتیاط نکنه و زخم دیابت بگیرن حتی خودتون هم نمیفهمید.

علاوه بر اینکه بیماری دیابت اسمش بیماری خاموشه زخم دیابت هم مثل بیماریه دیابت وافعا آدم نمیفهمه که زخم دیابت گرفته.

مادره خودم هم به این بیماری خاموش گرفتار شده و پاش بعضی موقعا زخم میشه و خودش نمیفهمه ولی بعدش که متوجه میشه سوزش شدید حس میکنه و زخم را بین انگشتای پاش میبینه.

دیدم خیلی داره از زخم دیابت که بین انگشتای پاش بوجود اومده رنج میبره بنابراین براش پماد عسل کیمیا را گرفتم حتی موقعهایی هم که زخم دیابت نداره هم بهش میگم که بزنه تا پیشگیری از زخم دیابت را هم انجام بده.

پماد عسل کیمیا را وقتی مادرم مصرف کرد واقعا جواب گرفت و زخمش کاملا خوب شد و اصلا هیچ اثری از خزم به جا نموند ممکه یکم درمانش طولانی بشه ولی بالاخره هر یبماری یک دوره ای داره ، شما هم سرما بخوری تا اون طول درمانش نگذره خوب نمیشین بنابراین با مصرف دو روزه پماد نگید خوب نشد ، چند هفته مدام مصرف کنید اگر جواب نداد اونوقت بگید که پماد خوب نیست.

پماد عسل کیمیا را میتونید از کیمیا سدید دارو که مرکز عرضه کننده این پماد است میتونید خرید کنید و سفارش بدید.

 

 

درمان زخم سوختگی ، درمان زخم بورگر ، درمان زخم بستر ، درمان زخم دیابت با سفارش پماد کیمیا 

تماس با کیمیا : 

 22720868
 09331086037
 09121086037



:: برچسب‌ها: درمان زخم سوختگی , درمان زخم بورگر , درمان زخم بستر , درمان زخم دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

بیماران دیابتی و آسیب ها ، درمان زخم دیابت با پماد عسل کیمیا

2 فاکتور عمده باعث مشکلات در افراد دیابتی میشود ، نوروپاتی محیطی و انسداد بیماری شریانی ، و عفونت با حضور این دو فاکتور باعث اکثر آسیب ها میشود.

سلامت پوست در بیماران دیابتی بسیار قابل اهمیت است ، زیرا خود کم خونی باعث نازک شدن پوست شده و در نتیجه پوست خشک و شکننده می شود ، هر گونه ترک پوست هر چند کوچک و بی اهمیت میتواند باعث ورود باکتری و عفونت شدید در مدت کوتاه بشود.

طول دوره بهبودی زخم در افراد دیابتی با مقایسه با فرد غیر دیابتی طولانی تر است.

مهمترین عوارض دیابت :

سکته مغزی

آسیب به بینایی

بیماری عروق کروتر قلب - سکته قلبی

آسیب به کلیه ها

نوروپاتی آسیب به اعصاب محیطی

آسیب به عروق محیطی

پای دیابتی زخم-عفونت و قطع پا

بهترین راه پیشگیری از زخم دیابت :

پماد عسل کیمیا بهترین انتخاب برای پیشگیری از زخم دیابت است که به جز پیشگیری درمان زخم دیابت را هم در پی دارد .

حالا چگونه این پماد عسل کیمیا کمک به بهبود زخم دیابت می کند :

جریان خون و  بافت آسیب دیده را بهبود می بخشد

آسیب به اعصاب بافت و جریان خون را افزایش می دهد.

اقدامات لازم جهت پیشگیری از زخم دیابت :

روزانه پاهای خودرا از نظر وجود تاول ،خراشیدگی ، یا ضایعات بین انگشتان بررسی نماید .

روزانه پاهای خودرا بشویدو خصوصا بین انگشتان را به دقت خشک کند . سپس از پماد مخصوص ( کیمیا) برای رطوبت رسانی استفاده کند.
( افراد دبابتی باید روزانه تمام پا ازنوک انگشت شصت تا پاشنه ، روی پا و کف پا را چرب نموده و سپس پا را داخل کیسه فریزر کرده و در مچ پا گره شل بزند) از عملکرد مهم پماد کیمیا اکسیژن رسانی و بهبود گردش خون و نیز تغذیه بافت هابواسطه تحریک رگ زائی می باشد.

جورابهای مناسب کتان یا نخی بپوشد و روزانه آنها راتعویض کند.

مرطوب نگه داشتن پا بوسیله پماد کیمیا ، زیرا شایع ترین مشکل پوستی این بیماران خشکی پوست است ، پوست خشک درصورت عدم درمان ترک میخورد و این ترکها به مرور زخم ایجاد میکند، و همچنین پوست خشک دراثر فشار و سایش به پینه تبدیل میشود.

 

 

درمان زخم سوختگی ، درمان زخم بورگر ، درمان زخم بستر ، درمان زخم دیابت با سفارش پماد کیمیا 

تماس با کیمیا : 

 22720868
 09331086037
 09121086037



:: برچسب‌ها: درمان زخم سوختگی , درمان زخم بورگر , درمان زخم بستر , درمان زخم دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

پماد عسل کیمیا برای درمان زخم بورگر

از علایم زخم بورگر درد متناوب انگشتان و زخم‌های دردناک بر روی نوک انگشتان دست و پا است. بیماری بورگر درمان قطعی ندارد و گاه  قطع عضو  ناگزیر است. تنها راه جلوگیری از پیشروی سریع بیماری ترک کامل سیگار و فراورده‌های تنباکو است.

با ایسکمی انگشتان دست و پا شروع می‌شود و به تدریج به عروق بالاتر گسترش می یابد. درگیری عروق بزرگ نادر است ولی در صورت عدم بهبودی می‌توان منجر به قطع عضو شود. بیمار در مراحل اولیه دچار لنگیدن می‌شود. همچنین درد ایسکمیک در طی استراحت یا زخم شدن مشاهده می‌شود. معمولاً دو عضو یا بیشتر درگیر می‌شوند و در چهل درصد از بیماران ترومبوفلبیت سطحی و پدیده رینولد مشاهده می‌شود. در معاینه این بیماری مثبت شدن تست آلن در افتراق این بیماری از انسداد ناشی از آترواسکروز کمک‌کننده است.

پماد برای درمان زخم بورگر

برای اینکه پماد مناسب برای درمان زخم بورگر انتخاب کنید میتوانید از پماد عسل کیمیا که بهترین گزینه برای درمان زخم بورگر است استفاده کنید و از خطر قطع عضو جلوگیری کنید.

پماد عسل کیمیا به دلیل عسلی که داخلش است میتواند بهترین گزینه هم برای درمان زخم بورگر و هم پیشگیری از این زخم باشد.

زیرا همه ی ما از خواص عسل باخبر هستیم و میدونیم که عسل چه معجزه ای برای درمان زخم هایی مثل بورگر ، دیابت ، سوختگی ، بستر و .. دارد.

میتوانید برای دریافت پماد عسل کیمیا به کیمیا سدید دارو مراجعه کنید و با مشاوران کیمیا سدید دارو در ارتباط باشید.

 

درمان زخم سوختگی ، درمان زخم بورگر ، درمان زخم بستر ، درمان زخم دیابت با سفارش پماد کیمیا 

تماس با کیمیا : 

 22720868
 09331086037
 09121086037



:: برچسب‌ها: درمان زخم سوختگی , درمان زخم بورگر , درمان زخم بستر , درمان زخم دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آذر 1397 | نظرات ()