نوشته شده توسط : اهوراوب

درمان زخم دیابت را یک بار بصورت قطعی انجام دهید تا برای همیشه از شر این زخم خلاص شوید! دیگر نیازی نیست تا از روش های غیرمتعارف استفاده کنید چرا که باعث بدتر شدن زخم دیابت می شوید و اینکه ممکن است منجر به قطع شدن عضوی از بدنتان که درگیر زخم شده است ، شوید. بنابراین هیچوقت از روش هایی که از نظر پزشک و خودتان درست نیست استفاده نکنید. درمان زخم دیابت فقط با قطع عضو انجام نمی شود. راه حل های زیادی برای پیشگیری و درمان زخم دیابت وجود دارد با انجام دادن آن ها به راحتی از شرِ زخم دیابت خلاص شوید و هیچوقت لازم نیست غصه ی قطع عضو را بخورید. راه مناسب برای درمان زخم دیابت این است که از پماد کیمیا استفاده کنید و در رژیم غذایتان حتما تمام ویتامین ها را داخلش بگنجانید و البته موادی که قند شدیدی دارند را به هیچ وجه استفاده نکنید چراکه هرچقدر میزان قند خون افزایش پیدا کند باعث می شود درمان زخم دیابت کند تر پیش برود و اینکه خیلی سخت تر بتوانید این درمان را انجام دهید. بنابراین از ویتامین B و C  حتما استفاده کنید چون هرچقدر ویتامین به بدنتان برسانید مقاومت را بالا برده و به درمان زخم دیابت کمک بیشتری می کنید.

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: درمان زخم دیابت , پیشگیری از زخم دیابت , درمان زخم دیابت فوری , پماد کیمیا ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

برای کسانی که دچار زخم بستر شده اند و یا در اطرافیان خود کسی را دارند که با این بیماری دست و پنجه نرم می کند، همواره بدنبال این هستند که بتوانند راه قطعی درمان زخم بستر را پیدا کنند تا بتوانند خود یا عزیزانشان را از این درد و رنج رهایی ببخشند. علائم زخم بستر براساس عمق و شدت آن متفاوت است. میزان آسیب و قرمزی پوست بر روی هر نقطه ای از بدن متفاوت است. پس نقاطی از بدن که بیشتر تحت فشار هستند را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید سریعتر برای درمان زخم بستر اقدام کنید.  بهترین راه برای پیشگیری از زخم بستر استفاده از پماد کیمیا است. این پماد به دلیل خواص درمانی که داخلش به کار رفته میتواند از ایجاد زخم بستر در ناحیه ای که تحت فشار بیشتری است جلوگیری کند. پس بهترین راه برای پیشگیری از زخم بستر به واسطه ی این پماد انجام دهید. برای کمک به درمان زخم بستر لازم نیست خیلی راه دوری بروید یا کار سختی انجام دهید. برای کمک به درمان زخم بستر کافیست علاوه بر استفاده از پماد کیمیا رژیم غذایی مناسب که در آن انواع ویتامین ها گنجانده شده استفاده کنید ، هر چند ساعت یکبار حتما جا به جا شوید ، جابجایی به شما کمک می کند فشار زیاد را از ناحیه ی مشخصی بردارید و همین امر کمک زیادی به شما می کند تا بتوانید درمان زخم بستر را به بهترین شکل انجام دهید.

 
مطالب دیگر:
 
 


:: برچسب‌ها: درمان زخم بستر , درمان زخم بستر فوری , پیشگیری از زخم بستر , درمان قطعی زخم بستر ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

حتما همه ی ما در اطرافمان کسانی را دیده ایم که با دیابت و عوارض و بیماری های جانبی آن درگیر هستند. عدم درمان زخم دیابت باعث بیماری های ناگواری از جمله عفونت و قطع عضو می گردد که این خود اهمیت درمان زخم دیابت فوری و تخصصی را نشان می دهد. مبتلایان به دیابت، دو برابر احتمال ابتلا به بیماری عروق محیطی را دارند و این بیماری باعث تشعیف گردش خون در بدن و مخصوصا در قسمت پا که همان نقطه هم بیشتر در معرض خطر  افراد دیابتی قرار دارد، می شود. بیماری عروقی محیطی باعث باریک شدن رگهای خونی شما می شود که این امر باعث کاهش جریان خون به اندام ها می شود. از دیگر عواملی که می تواند درمان زخم دیابت را تسریع کند استفاده از رژیم غذایی مناسب و کنترل قندخون است که حتما باید تحت نظر پزشک انجام شود. در نهایت برای درمان زخم دیابت و جلوگیری از عوارضی که در بالا ذکر شد همین حالا اقدام کنید چراکه عواقبش بسیار جبران ناپذیر و در گذران زمان بسیار طولانی انجام می شود پس برای اینکه درگیر عوارض بالا نشوید بهترین کار کنترل قند خون و در کنار آن استفاده از پماد کیمیا است.



:: برچسب‌ها: درمان زخم دیابت , پیشگیری از زخم دیابت , درمان زخم دیابت فوری , پماد کیمیا ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سالمندان به دلیل کهولت سن و ایمنی کم سیستم دفاعی بدن و همچنین نداشتن تحرک زیاد همواره در معرض بیماری زخم بستر هستند. همانطور که میدانید زخم بستر به بافت بدن مثل پوست و ماهیچه ها آسیب جدی وارد می کند و در اثر فشار دراز مدت در یک نقطه از بدن این اتفاق می افتد. خوابیدن طولانی مدت ، نشستن روی ویلچر در زمان طولانی باعث می شود که بافت بدن آسیب ببیند. یکی از راه هایی که برای درمان زخم بستر وجود دارد استفاده از تغذیه ی سالم و مناسب است استفاده از پروتئین ، میوه جات و سبزیجات و مخصوصا میوه هایی که ویتامین ث دارند و زینک دارند میتوانند نقش بسیار بزرگی در پیشگیری از زخم بستر داشته باشند. یک برنامه غذایی منظم موجب پیشگیری زخم بستر و درمان آن خواهد شد و هرچقدر سریعتر شما می توانید دوباره لبخند را بروی صورت سالمند عزیزتان ببینید. از راه های دیگری که برای درمان زخم بستر می توانید انجام دهید استفاده از پماد کیمیا است ، این پماد خواص دارویی که دارد باعث می شود تا بیمار دیگر دچار زخم بستر نشود و بدون هیچ استرسی استراحت کند.

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: بهبود زخم بستر , پیشگیری از زخم بستر , درمان زخم بستر , پماد کیمیا ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

کسانی که قند خون شان بالاست و یا در مراحل اولیه ی بیماری دیابت هستند همواره با این ترس مواجهه اند که چگونه می توانند به پیشگیری از زخم دیابت پرداخته و یا چگونه راهکار هایی را در نظر بگیرند که بتوانند به درمان زخم دیابت خود سرعت ببخشند. یکی از راه های درمان زخم دیابت این است که رژیم غذایی مناسبی داشته باشید. وقتی رژیم غذایی مناسبی داشته باشید به راحتی می توانید هم از دیابت جلوگیری کنید ، هم از چاقی. رژیم غذایی را می توانید از دکتری که برای کنترل قند به آن مراجعه میکنید دریافت کنید یا اینکه به دکتر تغذیه مراجعه نمایید. یکی دیگر از روش های کنترل بیماری زخم دیابت این است که شما در برنامه ی روزانه ی خود حتما ورزش کردن را بگنجانید. ورزش نه تنها به درمان زخم دیابت شما کمک می کند، بلکه با کاهش قند خون، شما را از انواع سرطان ها و بیماری ها مصون نگه می دارد. 

 
 
مطالب پیشنهادی:


:: برچسب‌ها: پیشگیری از زخم دیابت , درمان زخم دیابت , پماد کیمیا , درمان زخم دیابت سریع ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()