نوشته شده توسط : اهوراوب

همانطور که در بالا اشاره شد اگر شستشو و درمان زخم بستر را به موقع انجام بدهید سرعت درمان زخم هم بالاتر خواهد رفت. در این بخش می خواهیم شما را با روش های درمان زخم بستر آشنا کنیم تا بتوانید به کمک این روش ها درمان را با سرعت بالا انجام بدهید. البته این روش ها خانگی است و در کنار تجویز پزشک می توانید در پیش بگیرید.

استفاده از عسل برای درمان زخم بستر:

با استفاده از عسل می توانید درمان زخم بستر را انجام بدهید و عسل را می توان بهترین روش درمانی برای انواع زخم ها دانست برای این کار کافیست تا مقداری عسل را بر روی پای خود بگذارید و زخم را پانسمان کنید. یا راه حل بهتری که می توانید در پیش بگیرید این است که بتوانید از پمادهایی که حاوی عسل هستند استفاده کنید.

سفارش پماد کیمیا از داروخانه ها

پماد کیمیا یکی از انواع پمادهای محبوب است که برای درمان زخم بستر، درمان زخم دیابت، درمان زخم بورگر و… مورد استفاده قرار میگیرد. اگر خودتان درگیر زخم بستر یا دیگر افراد خانواده شما درگیر زخم بستر هستید پیشنهاد ما استفاده از پماد کیمیا است.

شما می توانید پماد کیمیا را از داروخانه هایی که تحت قرارداد با کیمیا سدید هستند خریداری کنید.

 

 

شما می توانید برای مطالعه ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید:

شستشو و درمان زخم بستر

شما می توانید برای ارتباط با کیمیا سدید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02126853725

02126853706

 



:: برچسب‌ها: درمان زخم بستر , پیشگیری از زخم بستر , زخم بستر , درمان قطعی زخم بستر ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سوالی که بیماران از پزشکان عموما دارند این است که زخم بستر در چه نواحی از بدن افراد دیده می شود و چه افرادی به این مشکل دچار می شوند.

در ابتدا باید اشاره کنیم که زخم بستر در مناطقی همچون کشاله های ران، اطراف مقعد، لایه باسن ها، بالای باسن، اطراف لگن، اطراف دستگاه تناسلی و ادراری و… دیده می‌شود.

این موارد در افراد سالم بیشتر از افراد بیمار شایع است، در افرادی که درگیر بیماری هستند برای مثال افرادی که زیاد می‌نشینند شایع تر است. اما به طور کلی در افرادی که پوست این ناحیه ها با مکان های آلوده برخورد داشته باشد می تواند در دراز مدت علائم زخم های بستر را نشان دهد.

پس باید مطمئن شوید که پوست شما با آلودگی برخورد نداشته باشد بهترین راه حل برای افرادی که پوستشان با آلودگی برخورد دارد شستن با صابون است.

اگر با این موارد مواجه شدید باید به فکر درمان زخم بستر در منزل باشید تا در همان مراحل اول بیماری از آن پیشگیری کنید.

 

مراحل شستن زخم بستر

۱- در مرحله اول سعی کنید باند، گاز و ترشحات زخم، خون و… با استفاده از یک گاز معمولی پاک کنید.

۲- دور زخم بستر را آزاد کنید به طور مثال فرد هیچ پوششی بر روی زخم نیاندازد.

۳- نوبت به شستن زخم با صابون و آب ولرم می رسد این کار را به کمک یک لیف نرم به آهستگی تمام به صورت دورانی انجام بدهید. بهتر است در کنار زخم پوست سالم را نیز لیف بزنید تا آلوده نشود.

۴- بعد از انجام مرحله بالا برای پیشگیری از زخم بستر نوبت به به پانسمان زخم می رسد.

۵- محل زخم را با محلول بتادین رقیق شده بشورید و آن را با گاز استریل تمیز کنید.

۶- پمادی که پزشک تجویز کرده است را بر روی زخم بزنید و زخم را با باند پانسمان کنید.

برای این که افزایش سرعت درمان زخم بستر بالا برود این موارد را جدی بگیرید.

شما می توانید برای مطالعه ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید:

شستشو و درمان زخم بستر

شما می توانید برای ارتباط با کیمیا سدید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02126853725

02126853706



:: برچسب‌ها: درمان زخم بستر , پیشگیری از زخم بستر , زخم بستر , درمان قطعی زخم بستر ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

قبل از خواندن علت بیماری زرد زخم بهتر است بدانید چه افرادی به این بیماری دچار می شوند. زرد زخم معمولاً در کودکان بین ۲ تا ۶ سال اتفاق می افتد. اما کودکان بزرگ تر و بزرگسالان نیز می توانند به آن مبتلا شوند.

همچنین ممکن است در معرض خطر بیشتری باشید، اگر:

  • در آب و هوای گرمسیری، با تابستان های گرم، مرطوب و زمستان های معتدل زندگی کنید.
  • عفونت گال داشته باشید.
  • فعالیت ها یا ورزش هایی را انجام دهید که ایجاد بریدگی و خراش در آن معمول است.
  • در تماس نزدیک یا موقعیت های شلوغ زندگی کنید. عفونت ها اغلب برای افرادی که در یک خانه زندگی می کنند یا کودکانی که در مهدکودک هستند، اتفاق می افتد.

در صورتی که این موارد را تجربه کرده اید بهتر است به فکر درمان زرد زخم باشید!

 

زرد زخم در کجا ایجاد می شود؟

به طور معمول، اولین نشانه های زرد زخم، زخم و تاول در دهان و بینی است. زرد زخم همچنین می تواند روی پا ها و بازو ها ظاهر شود.

زائده بولوز چیست؟

زائده بولوز نوع نادری از زگیل است. تاول های بزرگ تری دارد که به این راحتی باز نمی شوند. اغلب در گردن، تنه، زیر بغل یا کشاله ران ظاهر می شود.

چه چیزی باعث ایجاد زرد زخم می شود؟

علت اصلی زرد زخم، عفونت باکتریایی است. باکتری معمولاً از طریق بریدگی، خراش یا نیش حشره وارد پوست می شود. بیشتر اوقات، علت استافیلوکوکوس اورئوس (باکتری “استاف”) است.

گاهی اوقات، باکتری استرپتوکوک گروه A می تواند باعث ایجاد آن شود. این نوع باکتری همچنین منجر به گلودرد استرپتوکوکی و تب می شود. سویه‌ های خاصی از باکتری ‌های استرپتوکوکی که باعث ایجاد زرد زخم می ‌شوند نیز می ‌توانند باعث گلومرولونفریت شوند.

این بیماری التهابی کلیه می تواند فشار خون بالا و خون در ادرار ایجاد کند پس بهتر است در صورت مشاهده هر چه سریع تر به فکر درمان زرد زخم باشید.

ادامه مطالب: علت ایجاد بیماری زرد زخم و راه درمان آن

مطالب پیشنهادی: درمان زخم دیابت

خدمات کیمیا سدید:

درمان زخم  دیابت | درمان زخم بستر | درمان زخم بورگر | 

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان کیمیا سدید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02126853725

02126853706



:: برچسب‌ها: درمان زخم دیابت , درمان زخم بستر , پیشگیری از زخم دیابت , درمان زرد زخم ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

زخم پای دیابتی از جمله شایع ترین زخم در بین افراد دیابتی است که از بین ۴ نفرد دیابتی ۱ نفرد دارای زخم دیابت است که پس از تشخیص دکتر متخصص متوجه می شود. زخم ها تهدیدی برای سلامتی شماست که باید آن را جدی بگیرید. همچنین علت اصلی قطع شدن عضوی از بدن در اثر زخم دیابت پیشرفته است که برای جلوگیری از این موضوع باید نسبت به درمان آن هرچه سریعتر اقدام کنید.

زخم دیابتی به طور کلی با آسیب به پا شروع می شوند که با پیشگیری از زخم دیابت به راحتی می توان از آن شدت گرفتن و قطع عضو یا سایر موارد جلوگیری کرد. حتی یک برش کوچک در پا ، تاول موجب ایجاد پیدایش زخم دیابت می شود در صورتی که در افرادی که دیابت ندارند زخم خودش بهبود پیدا می کند اما این مورد در افراد مبتلا به دیابت اینگونه نیست.

امل ایجاد و درمان زخم دیابت چگونه است؟

از عوامل ایجاد زخم دیابت می توان به نوروپاتی اشاره کرد. نوروپاتی یعنی آسیب به اعصاب در بخشی از قسمت های بدن به ویژه پا گفته می شود. از جمله رایج ترین عارضه هایی است که افراد مبتلا به دیابت آن را تجربه می کنند.

این آسیب به اعصاب می تواند احساس پا را تغییر دهد و در نتیجه باعث احساس درد تا گزگز کردن و از بین رفتن احساس می شود. بنابراین به این موضوع توجه کنید و نکات پیشگیری از زخم دیابت را هم انجام دهید.

بیماری عروقی محیطی یا PAD اینگونه است که رگ های پا انسداد شده و وقتی کسی این بیماری را داشته باشد رگ های خونی نمی توانند اکسیژن و مواد مغذی را برای درمان زخم را انتقال دهند. بنابراین شما با استفاده از پماد کیمیا می توانید این مشکل را حل کنید چراکه این پماد گرفتگی رگ ها را برطرف می کند.

عوامل نشان دهنده بیماری PAD در افراد دیابتی  :

درد در پاها به دلیل فعالیت با درد همراه است که معمولاً با استراحت بهبود می یابد.
درد در پاها حتی در حالت استراحت هم پایدار است.
پاها حتی با فعالیت  کوچکی خسته می شوند.
کاهش رشد موهای پا یا ناخن های پا
یک پا یا پا که از دیگری خنک تر است.
رنگ انگشتان پا یا پا کم رنگ یا آبی است.
با ایجاد زخم کوچکی در پا بهبودی بعد از گذشت مدت طولانی رخ نمی دهد.

اولاً که جهت درمان زخم دیابت قطعی باید موارد پیشگیری از انجام دهید تا شدت پیدا نکند و سپس با استفاده از پماد کیمیا می توانید درمان قطعی را تجربه کنید بدون اینکه نیاز باشد هزینه های بالایی جهت خرید پماد های دیگر که مطمئن نیستید واقعا جواب بدهد یا نه هدر دهید همچنین با این کار وقتتان هم هدر می رود و طول درمان طولانی تر می شود.

 عدم درمان زخم دیابت می تواند تهدیدی برای سلامتی و زندگی افراد باشد؟

زخم دیابت به تنهایی تهدید کننده زندگی نیست. با این حال ، اگر درمان زخم دیابت انجام نشود، در نهایت می تواند تهدید کننده زندگی باشد، به ویژه در موارد زیر:

عفونت : باکتری ها می توانند از طریق زخم وارد بدن شوند. هر زخمی که بیش از ۳۰ روز وجود داشته باشد ، در معرض خطر ابتلا به عفونت است. باکتری ها می توانند باعث ایجاد عفونت جدی در بافت شوند که می تواند به جریان خون وارد شود و باعث تهدید سلامتی فرد شود.

همچنین عفون تمی تواند گسترش یابد و باعث ایجاد عفونت استخوانی به نام استئومیلیت شود. در صورت عدم درمان زخم دیابت ، استئومیلیت می تواند منجر به سپسیس یا همان وارد شدن عفونت زیادتری داخل جریان خون شود.

انواع خاصی از باکتری ها می توانند باعث ایجاد فاسییت نکروزان ، یک عفونت بسیار تهاجمی شوند که می تواند منجر به مرگ شود.

ایسکمی : در صورت وجود PAD ، بافت می تواند به دلیل کمبود جریان خون از بین برود. بافت مرده یا گانگرن در صورت عدم درمان می تواند آلوده شده و منجر به مرگ شود.

قطع عضو : شاید عجیب به نظر برسد که بگوییم قطع عضو ، که درمانی برای زخم پا است ، می تواند زندگی را تهدید کند. اما یک فرد دیابتی که قطع عضو شده است خطر مرگ و میر آن بسیار بیشتر از فردی است که این کار را انجام نداده است.

ادامه مطالب: افزایش خطر سلامتی با عدم درمان زخم دیابت

مطالب پیشنهادی: درمان زخم دیابت

خدمات کیمیا سدید:

درمان زخم  دیابت | درمان زخم بستر | درمان زخم بورگر | 

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان کیمیا سدید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02126853725

02126853706



:: برچسب‌ها: درمان زخم دیابت , پیشگیری از زخم دیابت , درمان قطعی زخم دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

بهترین روش درمان زخم دست دیابتی چه می باشد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در این مقاله همراه ما باشید! زخم دست دیابتی یک زخم یا زخم باز است که در درصدی از بیماران دیابتی ایجاد می شود. از بین افرادی که دچار زخم دست می شوند، درصدی به دلیل عفونت یا سایر عوارض مرتبط با زخم در بیمارستان بستری می شوند.

دیابت علت اصلی قطع عضو در ایالات متحده است و تقریباً ۱۴ تا ۲۴ درصد از بیماران مبتلا به دیابت که دچار زخم پا یا دست می شوند، نیاز به قطع عضو دارند. با این حال، تحقیقات نشان داده است که ایجاد زخم دست دیابتی قابل پیشگیری است. اما باید هرچه سریع تر نسبت به درمان فوری زخم دیابت اقدام کنید.

چه زمانی به متخصص مراجعه کنید؟

 

پس از مشاهده زخم، فوراً به دنبال مراقبت های پزشکی اولیه باشید. زخم دست در بیماران دیابتی باید برای کاهش خطر عفونت و قطع عضو، بهبود عملکرد و کیفیت زندگی و کاهش هزینه های مراقبت های بهداشتی درمان شود. ممکن است پزشک استفاده از پماد های موضعی را برای درمان زخم دیابت در منزل توصیه کند.

 

 

علائم زخم دست دیابتی

از آن جایی که بسیاری از افرادی که دچار زخم دست می شوند، توانایی احساس درد را از دست داده اند، درد یک علامت رایج نیست. قرمزی و تورم ممکن است با زخم همراه باشد و اگر پیشرفت قابل توجهی داشته باشد، ممکن است بوی نامطبوع نیز به همراه داشته باشد.

در مواردی که زخم حاد نباشد،‌ استفاده از پماد برای زخم های دیابتی توصیه می شود. پماد کیمیا یکی از بهترین پماد های موضعی موجود برای درمان قطعی زخم دیابت است.

ادامه مطالب: بهترین روش درمان زخم دست دیابتی

مطالب پیشنهادی: درمان زخم دیابت

خدمات کیمیا سدید:

درمان زخم  دیابت | درمان زخم بستر | درمان زخم بورگر | 

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان کیمیا سدید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02126853725

02126853706



:: برچسب‌ها: درمان زخم دیابت , پیشگیری از زخم دیابت , درمان زخم دست دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

بیماری و یا زخم بورگر عبارت است از مسدود شدن سرخرگ های کوچک و متوسط معمولاً در زیر زانوها ، ناشی از التهاب رگ های خونی که دراین شرایط خون در عروق لخته می گردد.

علل و علائم شایع 

علت انواع زخم بورگر ناشناخته است اما این بیماری احتمالاً در اثر نیکوتین ایجاد می شود. سیگار کشیدن باعث بروز انقباض در رگ های خونی شده که در اثر آن رگ های خونی پا انسداد می یابد. کاهش جریان خون باعث تخریب و نابودی بافت ها شده وبافت پس از تخریب سیاه میشود.

روند درمان زخم بورگر انگشتان پا توسط پماد عسل کیمیا

روند درمان زخم بورگر با پماد عسل کیمیا به شرح زیر می باشد:

۱- از قرار گرفتن در معرض سرما خودداری کنید. در این حالت رگ های خونی منقبض شده و جریان خون منتهی به اندامها دچار مشکل می شود. اما سعی کنید فعالیتهای خود را حفظ نموده و یک برنامه مناسب برای وضعیت جسمانی خویش در پیش بگیرید.

۲- بررسی و کنترل روزانه پاها از نظر زخمهای پوستی ، عفونت ، تغییر رنگ و تاول

۳- شستشوی روزانه و مرطوب نگه داشتن پا با استفاده از پماد کیمیا ( کف و روی پاها ، لابلای انگشتان تا زیر زانو)

 

مطالب پیشنهادی: درمان زخم دیابت

خدمات کیمیا سدید:

درمان زخم  دیابت | درمان زخم بستر | درمان زخم بورگر | 

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان کیمیا سدید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02126853725

02126853706

 
 


:: برچسب‌ها: زخم بورگر , درمان زخم بورگر , انواع زخم بورگر , پماد کیمیا , ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

درمان زخم دیابت اولین کاری است که در برخورد با زخم های دیابت باید انجام دهید. درمان صحیح و به موقع میتواند از بروز عوارض شدید و مرحله پایانی (end- stage) بیماری جلوگیری کند.

برای درمان زخم دیابت میتوان از لزوم قطع یک پای عفونی پیشگیری کرد. تاثیراستفاده از《 پماد کیمیا》 که حاوی مواد طبیعی است توانسته نقش مهمی در بهبود سریع تر و پیشگیری از زخم دیابت داشته باشد. 

راه های پیشگیری از زخم دیابت

مراقبت پا: مرطوب نگه داشتن پا و محیط زخم به وسیله ی پماد عسل کیمیا

کنترل قند خون: یکی از عوامل ایجاد زخم‌های دیابتی، بالا بودن قند خون است. بالا بودن قند خون ایمنی را کاهش می‌دهد و درمان زخم دیابت را به تأخیر می‌اندازد. 

 

اکسیژن رسانی : مرطوب نگه داشتن پا به وسیله ی پماد عسل کیمیا

دلایل کندی روند ترمیم زخم دیابت

۱- کم خونی های مختلف

 

۲- کمبود عناصری مثل روی

3- کمبود میزان پروتئین

 

مطالب پیشنهادی: درمان زخم سالک

خدمات کیمیا سدید:

درمان زرد زخم | درمان زخم بستر | درمان زخم بورگر | 

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان کیمیا سدید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02126853725

02126853706



:: برچسب‌ها: درمان زخم دیابت , پیشگیری از زخم دیابت , پماد عسل کیمیا , ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

زخم سالک نوعی بیماری عفونی انگلی و واگیر دار است که از طریق گزش نوعی پشه خاکی  به انسان منتقل میشود و موجب درگیری پوست و مخاط میگردد. سالک پوستی ابتدا به شکل یک جوش کوچک ظاهرمیشود که اطراف آن قرمز است و بعد به صورت زخم های پوستی در می آید. 

علائم و نشانه های زخم سالک

با علائم و نشانه های این زخم های پوستی آشنا شوید تا بتوانید در همان مراحل اولی که زخم ایجاد شده است برای درمان اقدام کنید.

1. زخم در مرحله ی اول همانند یک جوش کوچک خود را نشان می دهد.

2. بعد از گذشت هفته ها جوش تغییر رنگ می دهد و تیره تر از حالت اولیه خود خواهد بود.

3. اطراف جوش زخم تشکیل می شود.

4. زخم موردنظر امکان دارد مرطوب، عفونی یا حتی خشک باشد.

5. این جوش و زخم ها عموما بر روی صورت، دست و پا دیده می شوند.

درمان زخم سالک به چه صورت است؟

یکی از بیشترین سوالاتی که امکان دارد بیماران بپرسند این است که راه حلی برای درمان این نوع زخم پوستی وجود دارد یا خیر؟ روش های درمانی متعددی برای این بیماری وجود دارد که می توانید آن را پیگیری کرده و برای درمان بیماری اقدام کنید.

اما عموما بیماران روشی را برای درمان انتخاب می کنند که بتواند سریع تر مشکل را برطرف کند. پس عموما درمان های شیمیایی نمی تواند مناسب باشد. اگر می خواهید درمان زخم پوستی شما به سرعت التیام پیدا کند پیشنهاد ما به شما انتخاب پماد کیمیا برای درمان است.

این پماد علاوه بر درمان زخم سالک زخم هایی همچون زخم بستر، زخم دیابت و… را نیز به راحتی درمان می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست با ما در ارتباط باشید.

 

ادامه مطلب: درمان زخم سالک

خدمات کیمیا سدید:

درمان زخم  دیابت | درمان زخم بستر | درمان زخم بورگر | 

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان کیمیا سدید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02126853725

02126853706

 



:: برچسب‌ها: درمان زخم سالک , زخم سالک , پیشگیری از زخم سالک , پماد عسل کیمیا , ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

بهترین درمان برای زخم بورگر چه می تواند باشد؟ بیماری بورگر یک بیماری نادر است که در رگ های بازو و پاها پدید می آید. 

بیماری بورگر چیست؟

راه های زیادی برای درمان  زخم بورگر وجود دارد که یکی از این ها ترک کردن سیگار توسط این افراد می باشد. اما گاهی به دلیل اینکه به بافت آسیب زیادی وارد شده است با ترک سیگار مشکل برطرف نمی شود. 

چه دلایلی باعث ایجاد زخم بوگر می شود؟

تنها سیگار بلکه هر دخانیات هم می تواند باعث شود که شما به این بیماری دچار شوید. پس برای اینکه بتوانید پیشگیری از زخم بورگر را انجام دهید اولین مورد ترک دخانیات است. 

 

با ترک دخانیات و شروع کردن برای درمان زخم بورگر می توانید این بیماری را در مدت زمان کمی از بین ببرید.

بهترین درمان برای زخم بورگر چیست؟

داروهای شیمیایی و شربت ها را دور بریزید و به فکر تهیه پماد مناسب باشید. پیشنهاد ما به شما خرید پماد عسل کیمیا از داروخانه است. این پماد برای درمان بیماری های زخم دیابت، زخم بورگر، زخم بستر، زخم سوختگی، و ... مناسب است.

 

ادامه مطلب: بهترین درمان برای زخم بورگر

خدمات کیمیا سدید:

درمان زخم  دیابت | درمان زخم بستر | درمان زخم بورگر | 

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان کیمیا سدید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02126853725

02126853706



:: برچسب‌ها: درمان زخم بورگر , پیشگیری از زخم بورگر , زخم بورگر , ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

چرا درمان زخم بستر در منزل را انجام بدهیم؟ اینکه با افزایش ویروس کرونا دسترسی به درمانگاه ها و بیمارستان ها کار سختی شده است کاملا واضح است. اما برای درمان بیماری ها چه باید کرد؟  در روز های قرنطینه نمی توان به راحتی برای درمان زخم بستر اقدام کرد پس بهتر است درمان زخم بستر در منزل را انجام دهید. 

درمان زخم بستر به روش سنتی کار درستی است؟

شاید تصور کنید که درمان زخم بستر با عسل روش اشتباهی است اما در صورتی که شما می توانید با انجام این کار معجزه عسل را بر روی زخم خود ببینید. حتی می توانید از عسل برای پیشگیری از زخم بستر نیز استفاده کنید. پس به طور کلی می توان گفت که درمان زخم بستر به روش سنتی کار درستی است. 

 

کاهش هزینه ها با درمان زخم بستر در خانه

می توان گفت یکی از نکات  برتری که درمان زخم بستر در منزل نسبت به روش های پزشکی دارد در هزینه ها است. شما در روش خانگی تنها با تهیه یک پماد عسل کیمیا می توانید برای درمان زخم بستر که برای بیمار اتفاق افتاده است اقدام کنید. 

اینکه شما بخواهید هزینه زیادی کنید و ندانید واقعا زخم بستر درمان می شود یا خیر خودش یک سوال بی پاسخ است. اگر می خواهید که با کمترین هزینه به سرعت به آنچه که دلخواه شما است برسید ما روش سنتی را برای درمان زخم بستر به شما معرفی می کنیم. 

استفاده از داروهای شیمیایی برای درمان زخم بستر

برای درمان زخم بستر روش های مختلفی وجود دارد که در بالا به یک مورد آن اشاره کردیم که مربوط به در مان زخم بستر در منزل بود. روش دیگری که باید به آن اشاره کنیم مربوط به درمان های شیمیایی است. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

درمان زخم بستر درمنزل

خدمات کیمیا سدید

درمان زخم  دیابت | درمان زخم بستر | درمان زخم بورگر | 

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان کیمیا سدید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02126853725

02126853706



:: برچسب‌ها: درمان زخم بستر , پیشگیری از زخم بستر , شستشو زخم بستر , زخم بستر , ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

درمان زخم بستر با استفاده از یک روش مناسب کمک زیادی به شما در جهت کاهش درد و از بین بردن زخم می کند. بهتر است در انتخاب روش مناسب دقت زیادی کنید تا بتوانید درمان قطعی را انجام داده تا درد زیادی نکشید.

 

چه افرادی در معرض خطر ایجاد زخم بستر هستند؟

برخلاف نظر برخی افراد هرکسی که در بستر به سر می برد می تواند در معرض خطر ایجاد زخم بستر باشد. تنها چیزی که باعث می شود تا زخم بستر ایجاد شود زمان طولانی خوابیدن در بستر و متحمل شدن فشار زیاد بر قسمتی از بدن است. با این حال عوامل زیادی هستند که خطر ایجاد زخم بستر را افزایش می دهند و شما قبل از ایجاد زخم باید به فکر پیشگیری از زخم بستر باشید تا نیازی نباشد بیمار  درد بسیار زیادی را تحمل کند. 

افرادی هم که در کما به سر می برند هم به دلیل اینکه اصلا فعالیتی ندارند در معرض خطر ایجاد زخم بستر هستند. وقتی بیمار در کما به سر می برد باید اورا بچرخانید تا فشار از برخی قسمت ها کم شود. حتما از یک پرستار به منظور انجام اینکار نیاز دارید که می توانید به قسمت مراکز پرستاری مراجعه کنید.

 

درمان زخم بستر قطعی را با پماد کیمیا تجربه کنید!

پماد کیمیا خواص درمانی که دارد به طور کامل درمان زخم دیابت را انجام می دهد و لازم نیست به دنبال روش های دیگر بروید چرا که با استفاده از این پماد درمان زخم بستر انجام می شود.

همچنین پماد کیمیا در جهت درمان زخم دیابت، درمان زخم بورگر، درمان انواع زخم های پوستی مثل درمان زخم جراحی زیبایی، سوختگی و... بسیار موثر است و می تواند به طور کامل بهبودی را به شما عزیزان اهدا کند. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

آیا زخم بستر دردناک است؟ با درمان زخم بستر می توان درد را کاهش داد؟

خدمات کیمیا سدید

درمان زخم دیابت | درمان زخم بستر | درمان زخم بورگر |

شما می توانید برای مشاوره و خرید باش ماره های زیر تماس بگیرید:

02126853725

02126853706

 



:: برچسب‌ها: زخم بستر , درمان زخم بستر , پیشگیری از زخم بستر , علائم زخم بستر , ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

ما در این مقاله تصمیم داریم درباره درمان زخم دیابت بدون جراحی به شما اطلاعات کاملی بدهیم. حالا چرا نمیخوام درباره پیشگیری از زخم دیابت صحبت کنم؟ چون قطعا کسی که به دنبال درمان زخم دیابت بدون جراحی است به این زخم مبتلا شده و به دنبال راه حل برای درمان آن است. 

 

زخم دیابت خود را مدیریت کنید!

برای مدیریت زخم باید مراحلی را در پیش بگیرید که عبارتند از:

  • انتخاب پزشک متخصص
  • پانسمان روزانه زخم دیابت
  • درمان آنتی بیوتیک
  • استفاده از عسل برای درمان
  • مرطوب بودن اطراف زخم

 

اکسیژن درمانی زخم دیابت فراموش نشود!

یکی از جدیدترین روش های درمان زخم دیابت اکسیژن درمانی است. این درمان کاملا جدید است و می تواند به درمان زخم پای دیابتی شما کمک زیادی کند. این روش درمانی به بهبود بافت ناشی از زخم سرعت می بخشد و تا حد زیادی موثر است. 

 

درمان زخم دیابت بدون جراحی زمان بر است

درمان زخم دیابت بدون جراحی شاید عوارض زیادی داشته باشد اما خب سرعت هم بالاتر است اما برعکس بیماری که می خواهد با استفاده از روش های موجود اقدام به درمان زخم کند باید صبر زیادی هم داشته باشد. بهبود زخم های شدید پای دیابتی بدون جراحی امکان دارد هفته ها یا ماه ها طول بکشد. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

درمان زخم دیابت بدون جراحی

 

شما می توانید برای ارتباط با کیمیا سدید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02126853725

02126853706



:: برچسب‌ها: زخم دیابت , مراقبت از زخم دیابت , درمان زخم دیابت , پیشگیری از زخم دیابت , ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

اصول مراقبت از زخم پای دیابتی را می دانید؟ قطعا برای درمان هر زخم و بیماری یک اصول و روشی وجود دارد تا مشکل را هرچه سریع تر بر طرف کنید. برای افرادی که به زخم دیابت دچار شده اند آگاهی داشتن از اصول مراقبت از زخم پای دیابتی  امری مهم است. 

وقتی می توانید اصول مراقبتی را انجام دهید چرا به فکر راه های ترسناک هستید؟ ما در ادامه درباره اصول مراقبت از زخم دیابت اطلاعات کاملی را داده ایم.

 

روزانه زخم دیابت را معاینه کنید!

منظور ما این است که خودتان در خانه وقتی نگاه کنید متوجه می شوید پیشگیری از زخم دیابت به درستی با روش های درمانی انجام می شود.

زخم دیابت را با آب ولرم ماساژ دهید! 

یکی از مواردی که باعث می شود یک زخم بدتر شود عفونت کردن زخم مورد نظر است. بهترین راه حلی که برای درمان زخم دیابت می توان در نظر گرفت استفاده از آب ولرم است. 

 

بعد از شستن پا فرد دیابتی انگشتان پا را خشک کنید!

بعد از شستن زخم پای دیابتی با آب ولرم نوبت به خشک کردن انگشتان پا می رسد. این مرحله را عموم افراد فراموش می کنند در صورتی که باید به این مورد توجه زیادی داشت. 

از مرطوب کننده مناسب زخم دیابت استفاده کنید!

دور انگشت های پا بهتر است خشک بماند چرا که امکان دارد عفونت قارچی در این ناحیه ایجاد شود و شمارا دچار دردسر کند. برای درمان زخم دیابت حتما از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

اصول مراقبت از زخم پای دیابتی

 

شما می توانید برای ارتباط با گروه کیمیا سدید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02126853725

02126853706

 

مطالب پیشنهادی

 

روش های پیشگیری از زخم دیابت

 



:: برچسب‌ها: زخم دیابت , مراقبت از زخم دیابت , درمان زخم دیابت , پیشگیری از زخم دیابت , ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

شستشو و درمان زخم بستر شامل مراحل مهمی می باشد که با رعایت کردن آنها می توانید در مدت زمان کمی مشکل زخم بستر را حل کنید. این نوع زخم اگر به مرور زمان اگر درمان بر روی آن انجام نشود  امکان دارد که بیشتر شود و در این صورت می تواند زمانی که شما بخواهید برای در مان زخم اقدام کنید به مشکلی بر بخورید.

 

درگیری زخم بستر در چه نواحی بدن بیشتر است؟

در ابتدا باید اشاره کنیم که زخم بستر در مناطقی همچون کشاله هان ران، اطراف مقعد، لایه باسن ها، بالای باسن، اطراف لگن، اطراف دستگاه تناسلی و ادراری و ... دیده می شود. 

باید مطمئن شوید که پوست شما با آلودگی برخورد نداشته باشد، بهترین راه حل برای افرادی که پوستشان با آلودگی برخورد دارد شستن با آب و صابون است. 

اگر با این موارد مواجه شدید باید به فکر درمان زخم بستر در منزل باشید تا در همان مراحل اول از بیماری پیشگیری کنید. 

مراحل شستن زخم بستر

1. باند، گازو ترشحات زخم را با اتسفاده از یک گاز معمولی پاک کنید.

2. دور زخم بسار را آزاد کنید و هیچ پوششی نداشته باشد.

3. ناحیه زخم را با صابون و آب ولرم بشویید.

4. برای پیشگیری از زخم بستر نوبت به پانسمان زخم می رسد. 

5. زخم را با بتادین رقیق بشویید و با گاز استریل تمیز کنید.

6. پما را روی زخم بزنید و آن را پانسمان کنید.

 

شما می توانید برای مطالعه ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید:

شستشو و درمان زخم بستر

 

شما می توانید برای ارتباط با کیمیا سدید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02126853725

02126853706

 

مطالب پیشنهادی

 

از زخم بستر تا علائم و درمان آن

 

 



:: برچسب‌ها: درمان زخم بستر , پیشگیری از زخم بستر , شستشو زخم بستر , زخم بستر , ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

بیماری زخم بستر چیست؟

از زخم بستر تا علائم و درمان آن را در این مطلب بخوانید و در نهایت بهترین شیوه برای درمان زخم بستر برای بیمار خود برگزینید. زخم بستر چطور بیماری است؟ زخم بستر که به آن زخم فشاری نیز می گویند ضایعه ای به حساب می آید که به پوست و بافت آن آسیب جدی وارد می کند. 

می توان گفت زخم بستر در افرادی ایجاد می شود که مجبور هستند به طور طولانی مدت در وضعیت ثابت بمانند. در ادامه مقاله همراه باشید و اطلاعات کاملی را درباره زخم بستر و درمان آن را بخوانید. 

 

مراحل ایجاد زخم بستر در افراد

مرحله اول

رنگ پوست شما به قرمزی می زند و با فشار انگشت هم پوست سریع سفید و به حالت طبیعی خود برنمی گردد. 

مرحله دوم

لایه رویی پوست به شکل پوسته پوسته شده است و و یک زخم سطحی به رنگ صورتی روی پوست دیده می شود. 

مرحله سوم

چربی زیر پوست دیده میشود و زخم صورتی عمیق تر می شود. 

مرحله چهارم

زخم گسترده می شود و به قسمت های دیگر پوست آسیب می زند.

 

زخم بستر در چه افرادی و در کجای بدن مشاهده می شود؟

1. زخم بستر در افرادی که به طور طولانی مدت دراز می کشند و به پشت قرار می گیرند. این افراد در نواحی مثل پشت استخوان کتف دچار زخم می شوند. 

2. زخم بستر در افرادی که به صورت درازکش به شانه قرار دارند در نواحی مثل لاله های گوش دچار زخم می شوند.

3. زخم در افرادی که به طور طولانی مدت بر روی ویلچر می نشینند. زخم روی نواحی مثل برجستگی باسن ایجاد می شود.

 

شما برای ارتباط با کیمیا سدید می توانید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02126853725

02126853706

 

مطالب پیشنهادی

روش های پیشگیری از زخم دیابت



:: برچسب‌ها: زخم بستر , درمان زخم بستر , پیشگیری از زخم بستر , علائم زخم بستر , ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

در این متن به روش های پیشگیری از زخم دیابت می پردازیم. با ما همراه باشید.

زخم پای دیابتی یکی از عارضه های جدی است که در بیماران دیابتی دیده می شود. زخم پای دیابتی می تواند منجر به قطع شدن پا شود که حتی فکر کردن به آن زجر آور است. پزشکان یکی از روش های پیشگیری از زخم دیابت را کنترل کردن هر روزه پا می دانند. یعنی شما هرروز باید پای بیمار را چک کنید و در صورت مشاهده زخم به پزشک مراجعه کنید. 

 

زخم پای دیابتی چیست و چه افرادی به آن دچار می شوند؟

زخم پای دیابتی به زخم یا جراحت بر روی پا گفته می شود. این زخم در بخش های مختلف پا و مخصوصا میان انگشتان پا بسیار شایع است. می توان گفت که تقریبا 15% افرادی که دچار بیماری دیابت هستند دچار زخم پای دیابتی می شوند.  

چه دسته از افراد دیابتی امکان دارد دچار زخم دیابت شوند؟ افراد مسن، افراد دیابتی که انسولین دریافت می کنند ممکن است دچار زخم پای دیابتی شوند. 

 

استفاده از کفش و جوراب مناسب

کفشی را برای پا می توان مناسب دانست که بین پنجه و لبه آن فاصله باشد و به خوبی قوس کف پارا در خود جای دهد. استفاده از جوراب هایی که کش آن ها سفت می باشد به هیچ عنوان توصیه نمی شود چرا که جلوی گردش خون در پارا می گیرد. استفاده از جوراب های زخیم توصیه نمی شود و همچنین جوراب باید کامل خشک باشد در زمان استفاده. در خانم ها استفاده از کفش پاشنه بلند به هیچ عنوان توصیه نمی شود چرا که می تواند به پاشنه پا آسیب جدی ایجاد کند. 

 

کاهش وزن،ترک سیگار و دخانیات

عموم افرادی که دچار زخم پای دیابتی می شوند وزن زیادی دارند. داشتن اضافه وزن یا چاقی باعث می شود که تمام وزن شما بر روی پاها قار بگیرد به همین علت باید بتوانید وزن خود را تا حد مناسبی کاهش دهید.

سیگار و استعمال سایر دخانیات یکی دیگر از مواردی است که می تواند باعث ایجاد زخم دیابتی در افراد شود. اگر به دنبال درمان زخم دیابت هستید ترک سیگار را در برنامه آینده خود قرار دهید تا بتوانید این مشکل را به راحتی برطرف کنید. 

 

درمان زخم دیابت به کمک پماد عسل کیمیا

یکی از روش های پیشگیری از زخم دیابت در پا استفاده از پماد عسل کیمیا است. یکی از روش هایی که می توانید در این زمینه در پیش بگیرید و پیشگیری از زخم دیابت را انجام دهید. 

 

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02126853725

02126853706

 



:: برچسب‌ها: زخم دیابت , درمان زخم دیابت , پیشگیری از زخم دیابت , زخم پا دیابتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

درمان زخم دیابت باید از همان مراحل اولیه انجام شود تا بتواند گسترش و عفونت زجر آور را کنترل کند اگر هم آنقدر متوجه نشدید که زخم گسترش پیدا کرد باید مراقب باشید راه های پیشگیری از زخم دیابت را انجام دهید که بدتر از همان حالت نشود و تنها کاری که برای شما باقی بماند قطع عضو باشد.از اولین نشانه های اولیه ی زخم دیابت این است که مایعی از داخل پا که زخم ایجاد شده بیرون می زند اما به دلیل بی حسی پا که متوجه زخم هم نشدید و بررسی روزانه را هم اکثر افرادی که دیابت دارند انجام  نمی دهد ولی متوجه خیسی جورابشان می شوند که این نشانه را جدی بگیرید و به پزشکتان اطلاع دهید. برای مشاهده ادامه پست صفر تا صد درمان زخم دیابت قطعی حتما به وبسایت پماد کیمیا سر بزنید.

 

شما می توانید برای خرید پماد کیمیا به لینک سفارش در سایت مراجعه کرده و یا با شماره های زیر تماس بگیرید:

 

02126853725

 09121086037

 

 

مطالب دیگر:

درمان زخم بستر در سطح های مختلف

خطر سلامتی با عدم درمان زخم دیابت

 



:: برچسب‌ها: درمان زخم دیابت , زخم دیابت , درمان زخم دیابت قطعی , پیشگیری از زخم دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

قسمت های استخوانی به دلیل اینکه چربی آن قسمت را احاطه نکرده است مثل پاشنه ، آرنج ، پست سر ، استخوان قسمت انتهایی کمر در معرض خطر ایجاد زخم بستر هستند. کمبود جریان خون به دلیل کم تحرکی بیمار باعث می شود تا بافت پوست آسیب ببیند و همین مساله باعث می شود درمان زخم بستر که در سطح های خیلی پیشرفته قرار دارد هم زمان بر بوده  و هم عوارض جدی داشته باشد.با مشاهده ی یکسری از علائم ایجاد زخم بستر مانند علائم عفونت ، گرمای بالای  پوست ، تورم ، ترک ، پینه و چین و چروک،  می توانید به این نکته برسید که سریعاً باید نسبت به درمان و یا پیشگیری از زخم بستر  اقدام کنید. برای مشاهده ادامه پست درمان زخم بستر در سطح‌های مختلف حتما به وبسایت پماد کیمیا سر بزنید. 

 

شما می توانید برای خرید پماد کیمیا به لینک سفارش در سایت مراجعه کرده و یا با شماره های زیر تماس بگیرید:

 

02126853725

 09121086037

 

مطالب دیگر:
پیشگیری از زخم دیابت با پماد کیمیا

آیا زخم بستر دردناک است؟



:: برچسب‌ها: زخم بستر , درمان زخم بستر , زخم دیابت , درمان زخم بستر فوری ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

زخم پای دیابتی از جمله شایع ترین زخم در بین افراد دیابتی است که از بین ۴ نفرد دیابتی ۱ نفرد دارای زخم دیابت است که پس از تشخیص دکتر متخصص متوجه می شود. زخم ها تهدیدی برای سلامتی شماست که باید آن را جدی بگیرید. همچنین علت اصلی قطع شدن عضوی از بدن در اثر زخم دیابت پیشرفته است که برای جلوگیری از این موضوع باید نسبت به درمان آن هرچه سریعتر اقدام کنید.زخم دیابتی به طور کلی با آسیب به پا شروع می شوند که با پیشگیری از زخم دیابت به راحتی می توان از آن شدت گرفتن و قطع عضو یا سایر موارد جلوگیری کرد. حتی یک برش کوچک در پا ، تاول موجب ایجاد پیدایش زخم دیابت می شود در صورتی که در افرادی که دیابت ندارند زخم خودش بهبود پیدا می کند اما این مورد در افراد مبتلا به دیابت اینگونه نیست. برای خواندن ادامه پست خطر سلامتی با عدم درمان زخم دیابت به وبسایت کیمیا سدید حتما سر بزنید.

 

شما می توانید برای خرید پماد کیمیا به لینک سفارش در سایت مراجعه کرده و یا با شماره های زیر تماس بگیرید:

 

02126853725

 09121086037

 

مطالب دیگر:
پیشگیری از زخم دیابت با پماد کیمیا

آیا زخم بستر دردناک است؟



:: برچسب‌ها: درمان زخم دیابت , زخم دیابت , پماد کیمیا , درمان زخم بستر ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

هیچ بخشی از بدن در برابر ایجاد زخم های فشاری مصون نیست. با این حال ، به دلیل آناتومی اساسی انسان ، برخی از قسمت های بدن وجود دارد که احتمالاً مجبور به تحمل فشار وزن بدن بر روی یک سطح هستند.با این حال عوامل زیادی هستند که خطر ایجاد زخم بستر را افزایش می دهند و شما قبل از ایجاد زخم باید به فکر پیشگیری از زخم بستر باشید تا نیازی نباشد بیمار درد بسیار زیادی را تحمل کند. درمان زخم بستر با استفاده از یک روش مناسب کمک زیادی به شما در جهت کاهش درد و از بین بردن زخم می کند. بهتر است در انتخاب روش مناسب دقت زیادی بکنید تا بتوانید درمان قطعی را انجام داده تا درد زیادی نکشید. ادامه مطلب  آیا زخم بستر دردناک است؟ را در  سایت کیمیاسدید مطالعه کنید.

 

شما می توانید برای خرید پماد کیمیا به لینک سفارش در سایت مراجعه کرده و یا با شماره های زیر تماس بگیرید:

 

02126853725

 09121086037

 

 

مطالب پیشنهادی:
نحوه تشخیص شروع درمان زخم بستر

علت و درمان زخم دیابت



:: برچسب‌ها: درمان زخم بستر , پیشگیری از زخم بستر , زخم بستر , پماد کیمیا ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

امروزه متخصصین و دکتر غدد به افرادی که با دیابت درگیر هستند پیشنهاد می کنند که هر روز پاهای خود را از نظر تاول ، بریدگی ، خراش ، ناخن ها مورد بررسی قرار دهند تا اگر موردی بود نسبت به آن آگاهی پیدا کرده و درمان زخم دیابت را شروع کنند. اینکار باعث می شود که اگر شما نشانه های اولیه زخم را دارید بتوانید هرچه سریع تر به پیشگیری از زخم دیابت بپردازید. پماد کیمیا با خاصیت ضد میکروبی ، ضد التهاب ، ترمیم و سلول سازی که دارد باعث می شود تا درمان زخم دیابت راحت تر و سریعتر صورت گیرد اگر هم به حد خیلی شدیدی رسیده باشد این پماد درمان را انجام می دهد البته به شرطی که شما درمان را به طور کامل انجام دهید آن موقع است که می توانید تاثیرش را خودتان با چشم هایتان ببینید.همچنین این پماد در درمان زخم بستر ، درمان زخم بورگر و انواع زخم های پوستی نیز علاوه بر زخم های دیابت  به شدت تاثیرگذار است.

 

شما می توانید برای خرید پماد کیمیا به لینک سفارش در سایت مراجعه کرده و یا با شماره های زیر تماس بگیرید:

 

02126853725

 09121086037

 

 

مطالب دیگر:

از علت تا درمان زخم بستر

بهبود قطعی و درمان زخم دیابت



:: برچسب‌ها: درمان زخم دیابت , درمان زخم بستر , پماد کیمیا , زخم دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

بسیاری از سالمندان در هنگام بیماری با زخم بستر رو به رو می شوند که اگر نسبت به درمان زخم بستر سریعاً اقدام نکنید باید به شما این خبر بد را بدهم که سلولیت و عفونت استخوان و مفاصل آغاز می شود و اگر این روند ادامه دار باشد ممکن است منجر به مرگ بیمار شود. همچنین یکسری عوامل هستند که میزان ایجاد زخم بستر را افزایش داده و باید نسبت به درمان آن سریعتر اقدام کنید بطور مثال وقتی سن بیمار بالا باشد پوست نازک تر و حساس تر خواهد شد به همین علت درصد ایجاد زخم بیشتر می شود بنابراین باید حواستان به افرادی که سنشان بالاست و در بستر به سر می برند باشد. درمان زخم بستر هرچه زودتر برای این افراد صورت گیرد موجب راحتیشان خواهد بود. و در نهایت اینکه با  در نظر گرفتن موارد پیشگیری از زخم بستر و همچنین استفاده از پماد کیمیا می توانید روند درمان را سریعتر کنید و ریسک تشدید زخم ، جراحی ، قطع عضو را کاهش دهید. 

 

شما می توانید برای خرید پماد کیمیا به لینک سفارش در سایت مراجعه کرده و یا با شماره های زیر تماس بگیرید:

 

02126853725

 09121086037

 

 

مطالب پیشنهادی:
نحوه تشخیص شروع درمان زخم بستر

علت و درمان زخم دیابت



:: برچسب‌ها: درمان زخم بستر , پیشگیری از زخم بستر , پماد کیمیا , قیمت پماد کیمیا ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

کسانی که درگیر بیماری دیابت هستند درصدد این هستند که هرچه زودتر از شر این زخم خلاص شده و بصورت قطعی راه حل درمان زخم دیابت را پیدا کنند.  برای کنترل و پیشگیری از زخم دیابت بهتر است که  اول از همه قند خون را تحت کنترل قرار دهید تا از خطر عفونت و بهبود با سرعت پایین، دور بمانید و اگر از رژیم هایی غذایی که به کنترل قند خون شما کمک می کنند پیروی کنید به راحتی می توانید در این زمینه موفقیت بزرگی بدست آورید.همچنین دیابت باعث می شود به عصب بدن آسیب وارد شود و بر روی درمان زخم دیابت اثر مستقیم بگذارد. قند خون کنترل نشده به راحتی منجر به از بین رفتن حس در مناطقی از بدن مثل پا ، دست می شود.برای درمان زخم دیابت فوری و قطعی میتوانید از پماد موثر به نام پماد کیمیا استفاده کنید ، این پماد به دلیل خواص درمانی که دارد باعث می شود به راحتی بتوانید زخم را از بین ببرید و دیگر خطر عفونتی هم شما را تهدید نخواهد کرد.

 

شما می توانید برای خرید پماد کیمیا به لینک سفارش در سایت مراجعه کرده و یا با شماره های زیر تماس بگیرید:

 

02126853725

 09121086037

 

 

مطالب دیگر:
عدم درمان زخم دیابت و عوارض پوستی

نکاتی راجع به درمان زخم بستر که باید بدانید!



:: برچسب‌ها: درمان زخم دیابت , پیشگیری از زخم دیابت , درمان قطعی زخم دیابت , پماد کیمیا ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

زخم بستر بیماری ای است که برای تمام سنین رخ می دهد و اگر افراد به این زخم دچار شوند شرایط سختی را برای خلاصی از آن تجربه خواهند کرد. زخم بستر نام های دیگری از جمله زخم فشاری ، زخم دکوبیتوس هم دارد. در صورت پیشگیری از زخم بستر کافیست علت های آن را بدانید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن آن را رفع نمایید اگر می خواهید درمان زخم بستر را به صورت قطعی انجام دهید کافیست از روش درمانی که استفاده می کنید آن را به طور طولانی مدت ادامه دهید نه اینکه بعد از چند بار استفاده آن را رها کنید. برای مثال اگر بیمار شما در تختخواب یا صندلی چرخدار به سر می برد بعد از گذشت مدت طولانی شما شاهد ایجاد زخم بستر خواهید بود و اینکه این موضوع را حتما در نظر داشته باشید که زخم فشاری کم کم پیشروی می کند و اینکه ممکن است شما حتی آن را نبینید بنابراین باید آگاه باشید تا جلوی پیشروی آن را بگیرید و سریعا درمان زخم بستر را آغاز کنید.

 

شما می توانید برای خرید پماد کیمیا به لینک سفارش در سایت مراجعه کرده و یا با شماره های زیر تماس بگیرید:

 

02126853725

 09121086037

 

 

مطالب پیشنهادی:
نحوه تشخیص شروع درمان زخم بستر

علت و درمان زخم دیابت



:: برچسب‌ها: درمان زخم بستر , پیشگیری از زخم بستر , درمان زخم بستر فوری , درمان قطعی زخم بستر ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

دیابت به خودی خود می تواند بیماری مهلک ای برای کسانی که تا به حال با این بیماری مواجه نشده اند باشد. علت وجود زخم های دیابتی در این است که فرد به پیشگیری از زخم دیابت توجه نکرده و باعث شده که این بیماری خود را در زخم های پوستی نشان دهد. فهمیدن علت و درمان زخم دیابت به شما کمک می کند تا روند درمان را سیرعتر پیش ببرید و بتوانید از زجر زخم دیابت خلاص شوید ازینکه راه درمان زخم دیابت را به درست انتخاب کنید باعث می شود خیالتان راحت شود که بعد از یک دوره درمان کامل هیچ اثری از زخم روی پا یا هر قسمتی از بدنتان که ایجاد شده وجود ندارد. در این زمینه پماد کیمیا به دلیل خواص درمانی و مکانیسم دارویی بسیار بالایی که دارد می تواند به درمان قطعی زخم دیابت کمک بسیار زیادی بکند ، درمان زخم دیابت با توجه با هر پمادی امکان پذیر نیست در صورتی که موادی که برای ساخت آن استفاده شده است بسیار مناسب و موثر باشد تا بتواند درمان را به صورت قطعی انجام دهد.

 

شما می توانید برای خرید پماد کیمیا به لینک سفارش در سایت مراجعه کرده و یا با شماره های زیر تماس بگیرید:

 

02126853725

 09121086037

 

 

مطالب دیگر:
عدم درمان زخم دیابت و عوارض پوستی

نکاتی راجع به درمان زخم بستر که باید بدانید!



:: برچسب‌ها: درمان زخم دیابت , درمان فوری زخم دیابت , هزینه درمان زخم دیابت , زخم دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

برای کسانی که با زخم بستر درگیر هستند بهترین راه این است که هرچه سریع تر از این زخم خلاص شده، چرا که قابلیت پیشروی این زخم بسیار زیاد است، و همچنین بتوانند با درمان زخم بستر بصورت اصولی از بوجود آمدن دوباره ی آن جلوگیری کنند. برای پیشگیری از زخم بستر می توانید از یک پماد خوب جهت تسریع در درمان انتخاب کنید. پمادی که برای درمان زخم بستر مناسب باشد مثل پماد کیمیا توانایی اینکه روند درمان را سرعت ببخشید و از ایجاد دوباره ی این زخم زجر آور جلوگیری کند را دارد.یک نکته ای که در اینجا باید ذکر کنیم این است که روند درمان زخم بستر شما بستگی به سطح زخم دارد هرچقدر زخم شدید تر باشد روند درمان هم بیشتر طول می کشد پس با یک بار استفاده نگویید موثر نبود و آن را کنار بگذارید یک دوره ی کامل مصرف کنید خودتان نتیجه ی آن را خواهید دید.

 

شما می توانید برای خرید پماد کیمیا به لینک سفارش در سایت مراجعه کرده و یا با شماره های زیر تماس بگیرید:

 

02126853725

 09121086037

 

 

مطالب دیگر:
عدم درمان زخم دیابت و عوارض پوستی

نکاتی راجع به درمان زخم بستر که باید بدانید!



:: برچسب‌ها: درمان زخم بستر , زخم بستر , پیشگیری از زخم بستر , پماد کیمیا ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

تقریباً ۲۵٪ از این بیماران دیابتی در طول زندگی خود دچار زخم پا می شوند که برای جلوگیری از عوارض ، اغلب به درمان زخم دیابت پیشرفته نیاز دارند. برای کمک به دستیابی به بهبودی مطلوب و محافظت در برابر مشکلات ، ۴ عامل اصلی درمان زخم دیابت وجود دارد که عبارتند از ارزیابی قبل از درمان زخم دیابت، از بین بردن زخم حاصل از دیابت، کنترل عفونت در حین درمان زخم دیابت و جلوگیری از خشکی پوست در درمان زخم دیابت. دقت داشته باشید که هرچقدر برای توجه به این عوامل از افراد حرفه ای تری کمک بگیرید نتیجه مطلوبتان زودتر حاصل می شود. تا اینجا شما ۴ عامل اصلی که می تواند به عنوان کمک کننده برای درمان زخم دیابت باشد را مشاهده کردید! پماد کیمیا با مکانیسم و خواصی که دارد به عنوان موثر ترین روش محسوب می شود یعنی شما با خرید یک پماد می توانید هم درمان و هم پیشگیری از زخم دیابت را انجام دهید.

 

شما می توانید برای خرید پماد کیمیا به لینک سفارش در سایت مراجعه کرده و یا با شماره های زیر تماس بگیرید:

 

02126853725

 09121086037

 

 

مطالب دیگر:
عدم درمان زخم دیابت و عوارض پوستی

نکاتی راجع به درمان زخم بستر که باید بدانید!



:: برچسب‌ها: درمان زخم دیابت , هزینه درمان زخم دیابت , پیشگیری از زخم دیابت , زخم دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

اینکه بدانید چه زمانی باید شروع به درمان زخم بستر کنید به شما این امکان را می دهد که بتوانید با درمان زودهنگام از تسریع این بیماری و زخم ها جلوگیری کنید. همچنین این نکته را هم می دانید اگر درمان زخم بستر زمان شروعش به موقع باشد صد در صد هیچ مشکل جانی برای بیمار پیش نمی آید همچنین روند بهبودی آن را با چشم خودتان خواهید دید از اینکه بتوانید بهترین راه حل را برای درمان و پیشگیری از زخم بستر انتخاب کنید لازمه اش این است که با مشاوران ما یا با دکترتان مشورت کنید هیچوقت خودتان از روش هایی که فامیل یا دوستتان پیشنهاد می کند استفاده نکنید. و درنهایت اینکه زخم بستر اگر زود درمان نشود می تواند درد و رنج زیادی را برای عزیزان شما بهمراه داشته باشد پس بهتر از برای جلوگیری از این درد و رنج به درمان زودهنگام آن بپردازید. 

 

شما می توانید برای خرید پماد کیمیا به لینک سفارش در سایت مراجعه کرده و یا با شماره های زیر تماس بگیرید:

 

02126853725

 09121086037

 

مطالب پیشنهادی:

درمان زخم بستر سطحی

عدم درمان زخم دیابت و عوارض پوستی



:: برچسب‌ها: درمان زخم بستر , پیشگیری از زخم بستر , هزینه درمان زخم بستر , زخم بستر ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

بیماری دیابت تنها در زخم های پوستی خلاصه نشده و می تواند عوارض دیگری را نیز برای افراد داشته باشد. عدم درمان زخم دیابت و عوارض پوستی که ایجاد می شود برای هر شخصی ممکن است بسیار آزار دهنده باشد چراکه پوست در اثر به موقع انجام ندادن درمان زخم دیابت عوارض بسیار ناهنجاری برایش پیش می آید که همیشه در نظر شخص می آید و نمی توان آن را به راحت از بین برد. بهمین دلیل مهم است که افراد نه تنها از دارو های مناسب در هنگام بیماری دیابت استفاده کنند بلکه باید به پیشگری از زخم دیابت نیز پرداخته تا در آینده با مشکلات جددی تر مواجه نشوند. و در نهایت اینکه بیماری دیابت را دست کم نگیرید چراکه مراقبت های ویژه ای را نیاز دارد و شما هم برای اینکه از خطر زخم دیابت دور شوید بهتر است مراقبت های پوستی ، کنترل دیابت یا قند خون را به درستی و شیوه ی صحیحش انجام دهید.

 

شما می توانید برای خرید پماد کیمیا به لینک سفارش در سایت مراجعه کرده و یا با شماره های زیر تماس بگیرید:

 

02126853725

 09121086037

 

 

 



:: برچسب‌ها: درمان زخم دیابت , پیشگیری از زخم دیابت , درمان زخم دیابت فوری , پماد کیمیا ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

دچار شدن به زخم بستر می تواند برای شما یا اعضای خانواده تان درد و رنج زیادی داشته باشد. بهمین دلیل اینکه بدانید این زخم چگونه ایجاد می شود و از چه راه هایی می توان به درمان زخم بستر پرداخت، درد و آسیب جسمی را برایتان کمتر می کند. اگر به موقع و در زمان مناسب برای درمان زخم بستر اقدام کنید میتوانید آن را برای همیشه از بدن بیمار دور کنید ، اگر به طور کامل بهبود پیدا نکند صد در صد احتمال تشکیل دوباره اش وجود دارد ، پس به موقع درمان و پیشگیری از زخم بستر را انجام دهید تا دیگر درگیر نشوید.اولین و مهمترین نکته ای که برای درمان زخم بستر می توانیم به شما بگوییم این است که حتما بیمار را روزانه بررسی کنید و اینکه اور را هر دو تا سه ساعت جابجای کنید فقط آهسته این کار را بکنید که بیمار اذیت نشود. با انجام دادن آن کارها به اضافه ی استفاده از پماد کیمیا به راحتی می توانید درمان را به صورت قطعی و بدون بازگشت انجام دهید ، اجازه ندهید که یک زخم بستر کوچک به زخم بسیار بزرگی تبدیل شود که راهی به جز قطع عضو برایتان نگذارد پس برای اینکه این اتفاق ناگوار برای بیمارتان اتفاق نیفتد هرچه زودتر اقدام به درمان کنید سریعتر نتیجه می گیرید.

 
مطالب پیشنهادی:


:: برچسب‌ها: درمان زخم بستر , پیشگیری از زخم بستر , پماد کیمیا , درمان زخم بستر فوری ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

کسانی که دیابت دارند یکی از مهم ترین دغدغه هایی دارند این است که چگونه می توانند به پیشگیری از زخم دیابت اقدام کنند. اما از طرف دیگر افرادی نیز هستند که بصورت روزمره در حال دسته و پنجه نرم کردن با این زخم هستند و نمی دانند که چگونه می توانند به طور دائم به درمان زخم دیابت بپردازند. اول از همه که متوجه وجود زخم دیابت در پا یا هر جای بدن خود شدید باید آن را بررسی کنید که در چه سطحی قرار دارد یا اینکه به پزشک معالج خود مراجعه کنید تا پزشک میزان عمق زخم دیابت را به شما بگوید تا راهی را برای درمان زخم دیابت پیدا کنید. بعد از انجام بررسی های لازمه بهتر است منطقه ای که آسیب دیده است را پاک کنید تا هیچگونه کثیفی نداشته باشد ، با انجام این کار به راحتی می توانید به روند درمان سرعت ببخشید و خطر عفونت را کم کنید. همچنین شما می توانید با خوردن غذاهای سالم و بدون قند به صورت روزانه میزان قند را کاهش بدهید و اینکه به صورت روزانه ورزش کردن هم بی تاثیر نخواهد بود. پس از هر گونه زخمی که رنج میبرید بهتر است کنترل میزان قند خون را حتما انجام دهید.

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: پیشگیری از زخم دیابت , درمان زخم دیابت , درمان قطعی زخم دیابت , پماد کیمیا ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

زخم بستر در اثر نشستن یا خوابیدن طولانی مدت یعنی یک تا دو ماه و حتی بیشتر ایجاد می شود. بهمین دلیل پزشکان به کسانی که تازه عمل جراحی را انجام داده اند همواره نکاتی را برای پیشگیری از زخم بستر پیشنهاد می کنند. زخم بستر یکی از دردآور ترین زخم هایی ست که بخصوص در بین سالمندان بسیار رایج است. بهمین دلیل اگر شما یا یکی از نزدیکانتان هم دچار زخم بستر شده اید ولی آنقدر عمیق نیست در حد یک زخم کوچک است بهتر است از همان وهله ی اول به فکر درمان زخم بستر باشید تا آن زخم عفونت نکند و تبدیل به یک زخم بزرگتر نشود. نکات پیشگیری از زخم بستر تنها به حرکت دادن بدن محدود نمی شود و شما باید بهمراه این تمرین ها رژیم غذایی خاصی را نیز رعایت کنید. رژیم غذایی در دوره ی نقاهت بسیار مهم است و باید از ویتامین هایی مثل B ،C و … استفاده کنید تا کمبود ویتامین در بدن بیمار مشاهده نشود هرچقدر در تغذیه ی بیمار حساسیت به خرج دهید می توانید سریعتر به درمان زخم بستر برسید و دیگر بیمار حس نمی کند زخمی اذیتش می کند. 

 
مطالب پیشنهادی:


:: برچسب‌ها: درمان زخم بستر , پیشگیری از زخم بستر , هزینه درمان زخم بستر , درمان فوری زخم بستر ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

زخم دیابت همیشه یکی از پردردسر ترین و عفونی ترین زخم هایی ست که کسانی که دیابت دارند همواره در شرف مبتلا شدن به این زخم هستند. بهمین دلیل درمان زخم دیابت و مراقبت های پیشگیرانه قبل از بوجود آمدن زخم می تواند راهگشای این دسته از افراد دیابتی باشد. اگر از همان اول پیشگیری از زخم دیابت را انجام دهید صد در صد می توانید درمان زخم دیابت را به صورت قطعی به سرانجام برسانید و طوریکه بعد از درمان هم مراقبت ها را انجام دهید که دیگر دچار این زخم زجرآور نشوید. مهمترین راه برای جلوگیری از درگیری با زخم دیابت کنترل میزان قند خون است ، اگر میزان قند خون شما بالا باشد و اینکه آن را زیر نظر پزشک کاهش ندهید نمی توانید به هیچ وجه به درمان و رهایی از زخم دیابت برسید. میزان قند خون بالا باعث می شود همان زخم کوچک سریع عفونت کند و بهبود آن از امروز تا سال بعد هم طول بکشد ، پس افرادی که به بیماری دیابت دچار هستید حتما برای کنترل و بررسی میزان قند خون اقدام کنید.

 
 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: درمان زخم دیابت , مراقبت از زخم دیابت , پیشگیری از زخم دیابت , درمان فوری زخم دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

وقتی خودمان یا کسی از نزدیکانمان دچار زخم بستر می شوند، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا هرچه سریع تر بهترین راه درمان زخم بستر را پیدا کنیم تا عزیزانمان کمتر درد و رنج بکشند. اما آنچه که باید به آن توجه کنیم این است که برای درمان زخم بستر نباید ریسک کنیم و هر درمانی که مدنظر داریم باید تحت نظارت پزشک انجام شود چرا که ممکن است درمان های اشتباه به عمیق تر شدن زخم بیانجامند. همچنین بیمارانی که در بیمارستان هستند و افرادی که به دلیل آسیب دیدگی قارد به تحرک نیستند ، به ویژه افراد مسن که شرایط ویژه ای دارند باید مراقبت های پزشکی درستی انجام دهند تا پیشگیری از زخم بستر را انجام دهند. یکی از دیگر از راه های درمان زخم بستر استفاده از رژیم غذایی مناسب است! داشتن رژیم غذایی مناسب و افزایش میزان پروتئین میتواند به سلامت پوست کمک کند. ویتامین هایی بیشتر به درمان زخم بستر و پیشگیری از آن کمک می کند گروه ویتامین B ، ویتامین C ، ویتامین A ، ویتامین E است ، حتما از این گروه ویتامین ها استفاده کنید.

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: درمان زخم بستر , پیشگیری از زخم بستر , پماد کیمیا , درمان زخم بستر فوری ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

زخم بستر دردناک است! این تجربه را کسانی که خودشان یا یکی از اعضای خانواده با این زخم درگیر بوده اند بهتر درک می کنند. درمان زخم بستر عمیق به شما کمک می کند که در زمان کمتر و بصورت عمقی بتوانید از شر این زخم خلاص شوید. اگر در خانه افراد سالمند یا ناتوان دارید که قادر به حرکت کردن نیستند حتما کاری برای پیشگیری از زخم بستر انجام دهید. اگر پیشگیری  را پشت گوش بیندازید و اصلا انجام ندهید زخم روز به روز گسترش پیدا می کند و باعث می شود بیمار زجر بیشتری بکشد. درمان زخم بستر اگر در سطح پایینی باشد با انجام مراقبت های عمومی به طور کامل رفع می شود ولی برای  درمان زخم بستر عمیق علاوه بر انجام مراقبت های عمومی باید از پماد مناسب استفاده کنید. پمادی هم که برای درمان زخم بستر عمیق مورد استفاده قرار می گیرد باید از مکانیسم دارویی بسیار قوی برخوردار باشد تا بتواند درمان را به طور کاملاً قطعی انجام دهد. 



:: برچسب‌ها: درمان زخم بستر , پیشگیری از زخم بستر , پماد کیمیا , درمان زخم بستر فوری ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

درمان زخم دیابت را یک بار بصورت قطعی انجام دهید تا برای همیشه از شر این زخم خلاص شوید! دیگر نیازی نیست تا از روش های غیرمتعارف استفاده کنید چرا که باعث بدتر شدن زخم دیابت می شوید و اینکه ممکن است منجر به قطع شدن عضوی از بدنتان که درگیر زخم شده است ، شوید. بنابراین هیچوقت از روش هایی که از نظر پزشک و خودتان درست نیست استفاده نکنید. درمان زخم دیابت فقط با قطع عضو انجام نمی شود. راه حل های زیادی برای پیشگیری و درمان زخم دیابت وجود دارد با انجام دادن آن ها به راحتی از شرِ زخم دیابت خلاص شوید و هیچوقت لازم نیست غصه ی قطع عضو را بخورید. راه مناسب برای درمان زخم دیابت این است که از پماد کیمیا استفاده کنید و در رژیم غذایتان حتما تمام ویتامین ها را داخلش بگنجانید و البته موادی که قند شدیدی دارند را به هیچ وجه استفاده نکنید چراکه هرچقدر میزان قند خون افزایش پیدا کند باعث می شود درمان زخم دیابت کند تر پیش برود و اینکه خیلی سخت تر بتوانید این درمان را انجام دهید. بنابراین از ویتامین B و C  حتما استفاده کنید چون هرچقدر ویتامین به بدنتان برسانید مقاومت را بالا برده و به درمان زخم دیابت کمک بیشتری می کنید.

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: درمان زخم دیابت , پیشگیری از زخم دیابت , درمان زخم دیابت فوری , پماد کیمیا ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

برای کسانی که دچار زخم بستر شده اند و یا در اطرافیان خود کسی را دارند که با این بیماری دست و پنجه نرم می کند، همواره بدنبال این هستند که بتوانند راه قطعی درمان زخم بستر را پیدا کنند تا بتوانند خود یا عزیزانشان را از این درد و رنج رهایی ببخشند. علائم زخم بستر براساس عمق و شدت آن متفاوت است. میزان آسیب و قرمزی پوست بر روی هر نقطه ای از بدن متفاوت است. پس نقاطی از بدن که بیشتر تحت فشار هستند را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید سریعتر برای درمان زخم بستر اقدام کنید.  بهترین راه برای پیشگیری از زخم بستر استفاده از پماد کیمیا است. این پماد به دلیل خواص درمانی که داخلش به کار رفته میتواند از ایجاد زخم بستر در ناحیه ای که تحت فشار بیشتری است جلوگیری کند. پس بهترین راه برای پیشگیری از زخم بستر به واسطه ی این پماد انجام دهید. برای کمک به درمان زخم بستر لازم نیست خیلی راه دوری بروید یا کار سختی انجام دهید. برای کمک به درمان زخم بستر کافیست علاوه بر استفاده از پماد کیمیا رژیم غذایی مناسب که در آن انواع ویتامین ها گنجانده شده استفاده کنید ، هر چند ساعت یکبار حتما جا به جا شوید ، جابجایی به شما کمک می کند فشار زیاد را از ناحیه ی مشخصی بردارید و همین امر کمک زیادی به شما می کند تا بتوانید درمان زخم بستر را به بهترین شکل انجام دهید.

 
مطالب دیگر:
 
 


:: برچسب‌ها: درمان زخم بستر , درمان زخم بستر فوری , پیشگیری از زخم بستر , درمان قطعی زخم بستر ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

حتما همه ی ما در اطرافمان کسانی را دیده ایم که با دیابت و عوارض و بیماری های جانبی آن درگیر هستند. عدم درمان زخم دیابت باعث بیماری های ناگواری از جمله عفونت و قطع عضو می گردد که این خود اهمیت درمان زخم دیابت فوری و تخصصی را نشان می دهد. مبتلایان به دیابت، دو برابر احتمال ابتلا به بیماری عروق محیطی را دارند و این بیماری باعث تشعیف گردش خون در بدن و مخصوصا در قسمت پا که همان نقطه هم بیشتر در معرض خطر  افراد دیابتی قرار دارد، می شود. بیماری عروقی محیطی باعث باریک شدن رگهای خونی شما می شود که این امر باعث کاهش جریان خون به اندام ها می شود. از دیگر عواملی که می تواند درمان زخم دیابت را تسریع کند استفاده از رژیم غذایی مناسب و کنترل قندخون است که حتما باید تحت نظر پزشک انجام شود. در نهایت برای درمان زخم دیابت و جلوگیری از عوارضی که در بالا ذکر شد همین حالا اقدام کنید چراکه عواقبش بسیار جبران ناپذیر و در گذران زمان بسیار طولانی انجام می شود پس برای اینکه درگیر عوارض بالا نشوید بهترین کار کنترل قند خون و در کنار آن استفاده از پماد کیمیا است.



:: برچسب‌ها: درمان زخم دیابت , پیشگیری از زخم دیابت , درمان زخم دیابت فوری , پماد کیمیا ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سالمندان به دلیل کهولت سن و ایمنی کم سیستم دفاعی بدن و همچنین نداشتن تحرک زیاد همواره در معرض بیماری زخم بستر هستند. همانطور که میدانید زخم بستر به بافت بدن مثل پوست و ماهیچه ها آسیب جدی وارد می کند و در اثر فشار دراز مدت در یک نقطه از بدن این اتفاق می افتد. خوابیدن طولانی مدت ، نشستن روی ویلچر در زمان طولانی باعث می شود که بافت بدن آسیب ببیند. یکی از راه هایی که برای درمان زخم بستر وجود دارد استفاده از تغذیه ی سالم و مناسب است استفاده از پروتئین ، میوه جات و سبزیجات و مخصوصا میوه هایی که ویتامین ث دارند و زینک دارند میتوانند نقش بسیار بزرگی در پیشگیری از زخم بستر داشته باشند. یک برنامه غذایی منظم موجب پیشگیری زخم بستر و درمان آن خواهد شد و هرچقدر سریعتر شما می توانید دوباره لبخند را بروی صورت سالمند عزیزتان ببینید. از راه های دیگری که برای درمان زخم بستر می توانید انجام دهید استفاده از پماد کیمیا است ، این پماد خواص دارویی که دارد باعث می شود تا بیمار دیگر دچار زخم بستر نشود و بدون هیچ استرسی استراحت کند.

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: بهبود زخم بستر , پیشگیری از زخم بستر , درمان زخم بستر , پماد کیمیا ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

کسانی که قند خون شان بالاست و یا در مراحل اولیه ی بیماری دیابت هستند همواره با این ترس مواجهه اند که چگونه می توانند به پیشگیری از زخم دیابت پرداخته و یا چگونه راهکار هایی را در نظر بگیرند که بتوانند به درمان زخم دیابت خود سرعت ببخشند. یکی از راه های درمان زخم دیابت این است که رژیم غذایی مناسبی داشته باشید. وقتی رژیم غذایی مناسبی داشته باشید به راحتی می توانید هم از دیابت جلوگیری کنید ، هم از چاقی. رژیم غذایی را می توانید از دکتری که برای کنترل قند به آن مراجعه میکنید دریافت کنید یا اینکه به دکتر تغذیه مراجعه نمایید. یکی دیگر از روش های کنترل بیماری زخم دیابت این است که شما در برنامه ی روزانه ی خود حتما ورزش کردن را بگنجانید. ورزش نه تنها به درمان زخم دیابت شما کمک می کند، بلکه با کاهش قند خون، شما را از انواع سرطان ها و بیماری ها مصون نگه می دارد. 

 
 
مطالب پیشنهادی:


:: برچسب‌ها: پیشگیری از زخم دیابت , درمان زخم دیابت , پماد کیمیا , درمان زخم دیابت سریع ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد