نوشته شده توسط : اهوراوب

درمان زخم دست دیابتی  ، اگر شما بیماری دیابت دارید، هیچ نوع زخم پوستی را نباید نادیده بگیرید، حتی اگر زخم کوچک و سطحی باشد. بالا بودن قند خون دربیماری مزمن دیابت باعث می شود بهبودی زخم ها دیرتر و سخت تر انجام می شود. لذا باید فورا به دنبال درمان زخم خود باشید.

دلیل درمان فوری زخم دست دیابت  ، دیابت یک بیماری مزمن است. در این بیماری بدن قادر نیست از گلوکز یا قند خون به نحوه مطلوب استفاده کند. لذا میزان قندخون بالا می رود و با ایجاد مشکلاتی باعث می شود که زخم دیابت سخت تر بهبود بیابند.

این مشکلات در بیماری دیابت عبارتند از:

* آسیب اعصاب (نوروپاتی): وقتی در نوروپاتی، اعصاب بدن آسیب می بینند مثل بی حسی پاها، درد ناشی از بریدگی یا تاول پوستی را احساس نمی کنید تا اینکه آن زخم یا تاول بدتر می شود و یا عفونت می کند.

*ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن: وقتی سطح دفاع طبیعی بدن کاهش می یابد، حتی یک زخم کوچک مهم می تواند عفونت کند.

* تنگ شدن عروق خونی: گرفتگی و تنگی شریان های (سرخرگ) پا باعث بدتر شدن زخم ها، عفونت شدید زخم ها و ممانعت از بهبودی آن ها می شود.

تنگ شدن شریان ها باعث می شود خون سخت تر و کمتر به زخم دیابت برسد. جریان خون، روند بهبودی زخم ها را تسریع می کند، لذا گرفتگی رگ های خونی، باعث عفونت و دیر بهبود یافتن زخم ها می گردد.

برای درمان زخم دست دیابت به صورت قطعی و صد در صد میتوانید از پماد عسل کیمیا استفاده کنید و خواص درمانی که داخل این پماد است میتواند بهترین پیشگیری برای زخم دیابت باشد .

برای درمان زخم دیابت تا بهبودی کامل به صورت صد در صد میتوانید از پماد عسل کیمیا استفاده نمایید و به صورت آنلاین میتوانید پماد عسل کیمیا را سفارش دهید با مراجعه به قسمت سفارش پماد کیمیا سفارش دهید.



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

راه درمان زخم بستر پیشرفته ، شمایی که هنوز دچار زخم بستر نشده اید ، حتما راجع به درد و زجر زخم بستر میدانید و آگاهی کامل راجبش دارید که چقدر دردناک است و اگر پیشروی کند موجب قطع عضو خواهد شد پس سریعتر برای درمان آسان زخم بستر  اقدام به خرید پماد عسل کیمیا کنید زیرا این پماد به پیشگیری از زخم بستر هم کمک میکند.

علل و عوامل موثر در ایجاد زخم بستر

-فشار ثابت بر روی یک قسمت خاص از بدن
-اصطکاکی که باعث می شود پوست بارها در برابر ملافه یا تخت خواب ایجاد کند
-وجود رطوبت و عرق بر روی پوست و به مدت طولانی
-سوختگی
-نشستن یا خوابیدن بر روی سطوح سفت
-سرمازدگی
-مصرف ناکافی مایعات و مواد غذایی

زخم بستر بیشتر در کدام قسمت های بدن ایجاد می شود؟

راه درمان زخم بستر پیشرفته ، بیشتر در نواحی صورت می گیرد که تحرک کمتراست.

برخی عوامل می توانند خطر ابتلا به زخم بستر را افزایش دهند:

-بی تحرکی
-عدم احساس در نتیجه ی آسیب های عصبی یا اختلالات
-کمبود تغذیه و هیدراتاسیون
-شرایط پزشکی که بر گردش خون تاثیر می گذارد. مانند:بیماری دیابت و بیماری های عروقی

برای پشگیری از زخم بستر میتوانید از پماد عسل کیمیا استفاده کنید و همچنین برای درمان قطعی زخم بستر هم میتوانید از پماد کیمیا استفاده کنید.

پماد کیمیا به علت خواص درمانی موثری که دارد باعث می شود بهترین روش درمان زخم بستر را پیش بگیرید ، درمان آسان زخم بستر به صورت قطعی و صد در صد میتوانید با کیمیا سدید دارو در ارتباط باشید.

میتوانید برای سفارش به صورت آنلاین به قسمت سفارش پماد کیمیا مراجعه کنید و یا به صفحه ی داروخانه ها مراجعه کنید و داروخانه های نزدیک به شهرتان را پیدا کنید.



:: برچسب‌ها: زخم بستر ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

درمان آسان زخم بورگر ،  اگر هنوز دچار زخم بورگر نشدید این اتفاق ممکن است در چند روز آینده و ماه های دیگر رخ دهد پس با مصرف پماد عسل کیمیا از دچار شدن به زخم بورگر جلوگیری کنید.

بهترین راه پیشگیری از زخم بورگر استفاده از پماد عسل کیمیا و ترک سیگار است ، که دومین گزینه امکان ندارد پس به مصرف پماد عسل کیمیا روی بیاورید.

پماد عسل کیمیا با خواص درمانی که دارد باعث درمان زخم بورگر و پیشگیری از زخم بورگر می شود.

باید به شما بگویم که راه درمان آسان زخم بورگر ، استفاده از پماد عسل کیمیا است که این پماد براساس چندین سال تحقیق و پژوهش بدست آماده و بیمارانی که از درمان زخم هایی که راه درمان قطعی نداشته اند قطع امید کرده بودند و به قطع عضو روی آورده بودند را به طور کامل درمان کرده است.

پماد عسل کیمیا ، بهترین پماد برای درمان زخم بورگر شناخته شده است که میتوانید از قطع عضو با مصرف این پماد جلوگیری کنید.

زخم بورگر راه های درمان کمی نسبت به زخم های دیابتی و یا بستر دارد ، بنابراین با مصرف پماد عسل کیمیا این زخم را به صورت قطعی درمان کنید تا از قطع عضو دوری کنید.

نحوه و مقدار مصرف پماد عسل کیمیا در درمان زخم بورگر:

ابتدا زخم را با سرم شست شو و گاز استریل تمیز نموده سپس مقداری از پماد را متناسب با شدت و گستردگی زخم روی گاز استریل ساده مقداری از پماد کیمیا را مالیده (  به اندازه ۲ تا ۳ میل قطر آن شود )  آنرا روی محل زخم قراردهید. هر ۱۲ ساعت ( بدون شستشو با آب یا بتادین یا سرم ) فقط با گاز استریل  خشک محل زخم را با گاز استریل خشک تمیز نموده و مجددا پانسمان را تکرار نمایید . هنگامیکه بافتهای زرد و ترشحات تمام شد بیمار میتواند هر ۲۴ ساعت یکبار نسبت به تعویض پانسمان اقدام نمایید و زمانی که بافت جدید پیوندی ساخته شد بیمار باید محل زخم را ۲ تا ۳ ماه هرروز با پماد چرب نماید تا پوست جمع نشود.
برای سفارش به صورت آنلاین میتوانید به قسمت سفارش پماد کیمیا رفته تا هرچه سریعتر برای درمان زخم بورگر اقدام کنید و همچنین میتوانید اگر مایل به سفارش آنلاین نیستید به قسمت نمایندگی ها رفته و داروخانه های نزدیک محل زندگیتان را مشاهده و برای خرید مراجعه کنید.


:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

مراقبت های لازم از زخم پا دیابتی، هر روز بدنبال بریدگی ها، زخم‌ ها یا سوختگی‌ هایی باشید که ممکن است حس نمیشوند. بوسیله آینه تمام قسمت‌ های بدن خود را بررسی کنید. حتما بین انگشت‌ های پای خود را نیز چک کنید.

روزانه پا‌های خود را در آب گرم بشویید، در زمان استراحت انگشت‌ های پای خود را حرکت دهید و پا‌ها را کمی بالاتر از بدن خود قرار دهید تا جریان خون در پا‌ ها براحتی انجام شود.

کفش مناسب

پوشیدن کفش از پا‌ های شما در مقابل گرمای زمین، سرد بودن یا سخت بودن آن محافظت میکند. مطمئن شوید که کفش‌ های شما راحت است و پا هایتان فضای کافی در داخل کفش دارند.

زمانی که برای معاینه پا‌ ها به پزشک مراجعه میکنید، کفشی را که بیشتر میپوشید همراه خود ببرید. در صورت بروز هر گونه مشکل در پا شاید نیاز به کفش خاص داشته باشید.

دیگر انواع نوروپاتی

دیابت ممکن است باعث بروز سایر مشکلات در دیگر بخش‌ های بدن شود که عبارتند از:

اعصاب اتونوم: عصبهایی هستند که به کنترل مثانه، معده، چشم ها، رگ‌ های خونی و سایر عملکرد‌ های بدن کمک میکنند.

عصبهای پروگزیمال: این عصبها در رانها، باسن یا کشاله ران (معمولا تنها در یک طرف) وجود دارند که آسیب دیدن آنها حرکت را سخت میکند.

آسیبهای کانونی: آسیب دیدن عصبهای مجزا اغلب در پا، دست، سر یا فقسه سینه و شکم.

مراقبت های لازم از زخم پا دیابتی را حتما جدی بگیرید و با استفاده از پماد عسل کیمیا میتوانید پیشگیری از زخم دیابت را انجام دهید.

با استفاده از پماد عسل کیمیا میتوانید از پیشروی زخم دیابت هم جلوگیری کنید و درمان قطعی را انجام دهید.

بهترین راه درمان زخم دیابت و پیشگیری از زخم دیابت استفاده از پماد عسل کیمیا است ، برای سفارش پماد عسل کیمیا میتوانید به قسمت داروخانه رفته و نمایندگی های شهر خود را پیدا کنید و همچنین میتوانید به قسمت سفارش پماد کیمیا به صورت آنلاین سفارش دهید. 

 



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

درمان آسان زخم بستر ، همه چیز درباره ی زخم بستر باید اطلاع داشته باشید تا به درمان زخم بستر کمک کنید و همچنین بتوانید درمان آسان زخم بستر را انتخاب کنید ، درمان زخم بستر در هر سطحی که باشد با پماد عسل کیمیا درمان می شود حتی اگر در عمقی ترین سطح باشد.

شمایی که هنوز دچار زخم بستر نشده اید ، حتما راجب درد و زجر زخم بستر میدانید و آگاهی کامل راجبش دارید که چقدر دردناک است و اگر پیشروی کند موجب قطع عضو خواهد شد پس سریعتر برای درمان آسان زخم بستر  اقدام به خرید پماد عسل کیمیا کنید زیرا این پماد به پیشگیری از زخم بستر هم کمک میکند.

زخم بستر در چه محل هایی بیشتر دیده میشود؟

پشت سر
پشت استخوان های کتف
پشت استخوان خاجی درست بین دو برجستگی باسن
پشت پاشنه

دلیل به وجود آمدن زخم بستر ، دلایل زیادی دارد که یکی از شایع ترین آن ها ساکن بودن به مدت طولانی در یکجا به صورت نشسته و یا خوابیده به صورت مداوم میباشد.

برای پشگیری از زخم بستر میتوانید از پماد عسل کیمیا استفاده کنید و همچنین برای درمان قطعی زخم بستر هم میتوانید از پماد کیمیا استفاده کنید.

پماد کیمیا به علت خواص درمانی موثری که دارد باعث می شود بهترین روش درمان زخم بستر را پیش بگیرید ، درمان آسان زخم بستر به صورت قطعی و صد در صد میتوانید با کیمیا سدید دارو در ارتباط باشید.

برخی عوامل می توانند خطر ابتلا به زخم بستر را افزایش دهند:

-بی تحرکی
-عدم احساس در نتیجه ی آسیب های عصبی یا اختلالات
-کمبود تغذیه و هیدراتاسیون
-شرایط پزشکی که بر گردش خون تاثیر می گذارد. مانند:بیماری دیابت و بیماری های عروقی

زخم بستر بیشتر در کدام قسمت های بدن ایجاد می شود؟

زخم بستر، بیشتر در نواحی صورت می گیرد که تحرک کمتراست.

میتوانید برای سفارش به صورت آنلاین به قسمت سفارش پماد کیمیا مراجعه کنید و یا به صفحه ی داروخانه ها   مراجعه کنید و داروخانه های نزدیک به شهرتان را پیدا کنید.



:: برچسب‌ها: بهبود زخم بستر , پیشگیری از زخم بستر ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

درمان زخم دیابت با روش مطمئن ، اگر به دنبال درمان موثر زخم دیابت می گردید باید به شما درمان زخم دیابت با پماد عسل کیمیا را معرفی کنم ، بهترین روش درمانی زخم دیابت میتواند استفاده از پماد عسل کیمیا باشد.

درمان زخم دیابت با پماد عسل کیمیا بهترین روش برای درمان است که میتوانید بهترین روش را انتخاب کنید تا کمتر درد بکشید.

درمان موثر زخم دیابت ، با کمک پماد عسل کیمیا بهترین راه حل برای درمان است که میتوانید از این پماد برای درمان زخم دیابت استفاده کنید.  اگر نمیدانید که دچار زخم دیابت شده اید یا نه میتوانید ببینید که اگر نشانه های زیر را دارید حتما به بررسی و درمان فوری آن اقدام کنید.

درمان صد در صد زخم دیابت فقط با پماد عسل کیمیا انجام می شود ، این پماد با خواص دارویی که دارد باعث درمان صد در صد زخم دیابت ، زخم بستر ، درمان زرد زخم ، درمان زخم شقاق و .. می شود.

حتی اگر در اثر تشدید زخم دیابت قطع شده باشد هم موثر است ، حتی اگر دچار زخم دیابت هم نشدید میتوانید پیشگیری از زخم دیابت با پماد عسل کیمیا را انجام دهید.

پماد عسل کیمیا در زمینه ی درمان زخم دیابت امتحانش را پس داده و باعث درمان بسیاری از کسانی شده است که از زخم دیابت رنج میبرند که شما میتوانید با مراجعه به صفحه ی درمان زخم دیابت از نمونه های درمان شده دیدن کنید.

همچنین اگر نخواستید که پماد عسل کیمیا را به صورت آنلاین سفارش دهید میتوانید به قسمت نمایندگی مراجعه کنید و داروخانه نزدیک محل خودتان را بیابید و برای خرید به آن داروخانه مراجعه کنید.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران کیمیا سدید دارو در ارتباط باشید تا در این زمینه به صورت تخصصی به شما مشاوره دهند.



:: برچسب‌ها: پیشگیری از زخم دیابت , درمان زخم دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

بهترین سازنده چرخگیر را بشناسیم ،  عملکرد چرخگیر ها به این شکل است که با قرار گرفتن در زیر چرخ های خودرو ، آن را بلند کرده و به کمک ماشین یدک کشی که چرخگیر بر روی آن نصب گردیده است ، به حرکت در می آید و در نهایت به مقصد مورد نظر منتقل می شود . حال این مقصد با توجه به شرایط می تواند محل فروش خودرو و یا تعمیر گاه در جهت تعمیر خودروی تصادفی باشد .

یکی از شرکت هایی که نیاز زیادی به حمل خودرو دارند ، شرکت های تولید کننده خودرو هستند . این شرکت ها به شدت نیازمند وسیله ای بسیار مطمئن برای جابه جایی خودرو های تولیدی خود از محل تولید به محل فروش می باشند . چرخگیر های متصل به نیسان ها و ماشین های مخصوص حمل خودرو بهترین گزینه برای این موضوع می باشند .

ساخت چرخگیر مقاوم با کیفیت مرغوب توسط میکروصنعت که یکی از تولید کنندگان برتر در این زمینه نیز می باشد . و همواره در تولید و ساخت چرخگیر ها و جرثقیل های یدک کش خود به دنبال تولید بهترین محصول با رعایت نکات علمی و اصولی دقیق می باشد .

میکروصنعت نیز با استفاده از اصول دقیق در زمینه ساخت چرخگیر ها و با به کارگیری یک تیم قوی در راستای ساخت انواع چرخگیر و جرثقیل یدک کش خودرو های سبک و سنگین فعال می باشد . دقت به این نکته که خودرو های سبک و سنگین هر یک با توجه به وزنی که دارند نیاز به قدرت خاصی برای کشش دارند .

بهترین شرکت سازنده چرخگیر را بشناسیم تا بهترین چرخگیر را از نظر کارایی و استاندارهای روز داشته باشیم و با راه های ارتباطی میکروصنعت در تماس باشید:

۰۹‍۱۲۴۳۸۷۳۵۸۰۹۱۲۲۳۸۶۰۹۰

۶۶۲۶۵۵۳۱ – ۶۶۲۷۴۸۱۰۶۶۲۶۱۲۹۹



:: برچسب‌ها: بهترین شرکت سازنده چرخگیر , ساخت چرخگیر , سازنده چرخگیر , قیمت ساخت چرخگیر ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

اگر به دنبال درمان موثر زخم دیابت می گردید باید به شما درمان زخم دیابت با پماد عسل کیمیا را معرفی کنم ، بهترین روش درمانی زخم دیابت میتواند استفاده از پماد عسل کیمیا باشد.

درمان زخم دیابت با پماد عسل کیمیا بهترین روش برای درمان است که میتوانید بهترین روش را انتخاب کنید تا کمتر درد بکشید.

درمان موثر زخم دیابت ، با کمک پماد عسل کیمیا بهترین راه حل برای درمان است که میتوانید از این پماد برای درمان زخم دیابت استفاده کنید.  اگر نمیدانید که دچار زخم دیابت شده اید یا نه میتوانید ببینید که اگر نشانه های زیر را دارید حتما به بررسی و درمان فوری آن اقدام کنید.

درمان زخم دیابت جزء اساسی ترین درمان ها میباشد که حتما باید به درمان و پیشگیری از آن اقدام کنید، راه درمان موثر زخم دیابت پماد عسل کیمیا است.

علائم و نشانه های زخم دیابت

*درد مزمن
*علائم التهاب (تورم، قرمزی، گرما، درد و از دست دادن عملکرد)
*علائم عفونت (زهکشی، تخلیه، بوی بد و بافت مرده)
*سوزش و خستگی (علائم آسیب عصبی)
*تب / یا لرز (علائم عفونت به تدریج بدتر میشود و میتواند تهدید کننده اندام یا حتی تهدید کننده حیات باشد)

بیشتر بدانید : علل و انواع زخم های دیابت  ، جلوگیری از بروز زخم دیابت 

برای درمان زخم دیابت به صورت قطعی و صد در صد میتوانید از پماد عسل کیمیا استفاده کنید و خواص درمانی که داخل این پماد است میتواند بهترین پیشگیری برای زخم دیابت باشد .

برای درمان زخم دیابت تا بهبودی کامل به صورت صد در صد میتوانید از پماد عسل کیمیا استفاده نمایید و به صورت آنلاین میتوانید پماد عسل کیمیا را سفارش دهید با مراجعه به قسمت سفارش پماد کیمیا سفارش دهید.

برای درمان زخم دیابت با روشی موثر هرچه سریعتر اقدام کنید ، زود دیر می شود. 



:: برچسب‌ها: زخم دیابت , درمان زخم دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

برای جلوگیری از بروز زخم دیابت میتوانید نکات زیر را رعایت نمایید تا دچار زخم دیابت نشوید همچنین علاوه بر رعایت نکات زیر میتوانید از پماد کیمیا هم استفاده نمایید.

۱- هر روز پاهای خود را بررسی کنید.

اگر هر گونه تاول، پینه، قرمزی و یا خراش در پای خود مشاهده کردید، فورا آن را درمان کنید. این مهم ترین کار برای جلوگیری از مشکلات پای دیابتی است.

۲- به پوست خود توجه داشته باشید.

مراقب بروز هر نوع مشکل کوچک پوستی مثل التهاب کنار ناخن دست، یا عفونت ریشه مو باشید.

۳- پاهای خود را نرم نگه دارید

به پاهای خود کرم مرطوب کننده بمالید تا نرم بمانند. ولی بین انگشتان پای خود را کرم نمالید، زیرا مرطوب بودن بین انگشتان پا باعث بروز عفونت قارچی پا می شود.

۴- جوراب مناسبی بپوشید.

جوراب نخی بپوشید تا عرق پاها را بگیرد. جوراب نایلونی یا پلاستیکی نپوشید. همچنین دقت کنید جوراب شما درز نداشته باشد تا به پا فشار بیاورید. جوراب مخصوص بیماران دیابتی در برخی فروشگاه ها وجود دارد.

۵- کفش مناسب بپوشید.

پوشیدن کفش مناسب و اندازه پا از بروز تاول در پاها جلوگیری می کند. پوشیدن کفش جلوبسته از زخم شدن و جراحت انگشتان پا جلوگیری می کند.

۶- هر روز کفش های خود را بررسی کنید.

بیماران دیابتی به علت بی حسی پاها ممکن است متوجه وجود سنگریزه و یا هر جسم کوچک دیگری در داخل کفش های خود نشوند و با آن کفش ها راه بروند که این کار باعث زخم شدن پاها می شود. لذا هر روز باید داخل کفش خود را ببینید.

همچنین دقت کنید که هیچ نوع پارگی یا قسمت سفت و زمختی در داخل کفش شما وجود نداشته باشد تا پاها را زخم کند.

۷- هر روز پاهای خود را بشویید.

بعد از شستن پاها، کاملا آنها را خشک کنید، به خصوص بین انگشتان پا را.

۸- پینه پا را صاف کنید.

بعد از شستن پاها یا حمام کردن، با استفاده از سنگ پا یا سوهان ناخن کاغذی به آرامی روی پینه پا را صاف کنید. هرگز با قیچی و یا ناخن گیر روی پینه را نبرید.

بطور منظم نزد پزشک متخصص بروید تا شما را معاینه کند و وضعیت بیماری شما را بررسی نماید.

۹- ناخن های پا را کوتاه و صاف نگه دارید.

فرو رفتن ناخن پا در گوشت منجر به بروز مشکلات پا می شود. لذا سعی کنید به طور منظم، پزشک پاهای شما را معاینه کند.

برای درمان زخم دیابت به صورت قطعی و صد در صد میتوانید از پماد عسل کیمیا استفاده کنید و خواص درمانی که داخل این پماد است میتواند بهترین پیشگیری برای زخم دیابت باشد .

برای درمان زخم دیابت تا بهبودی کامل به صورت صد در صد میتوانید از پماد عسل کیمیا استفاده نمایید و به صورت آنلاین میتوانید پماد عسل کیمیا را سفارش دهید با مراجعه به قسمت سفارش پماد کیمیا سفارش دهید.



:: برچسب‌ها: درمان زخم سوختگی , درمان زخم بورگر , درمان زخم بستر , درمان زخم دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 فروردين 1398 | نظرات ()